وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز یکشنبه : 11 مرداد 1388

فال روز یکشنبه : 11 مرداد 1388

 

فروردین: باتوجه به اینكه در پنجمین خانه شما كه با خودجوش بودن ارتباط دارد كسوف دیده می شود، دیگر نیازی نیست كه خلاقیت و تواناییهای خود را كتمان كنید. اگر شما منتظر فرصتی بودید تا پروژه جدیدی را شروع كنید، تا تنور داغ است این كار را بكنید. اما فراموش نكنید هر قولی كه دادید باید با رضایت خاطر به آن عمل كنید. اگر از انجام دادنش لذت نمی برید، پس كار دیگری انجام دهید.

 


اردیبهشت: درحالیكه در چهارمین خانه شما كسوف رخ داده است، شما نیز در موقعیت بی ثباتی قرار دارید. با وجود اینكه شما می توانید خاطر جمعی خود را نشان دهید، اما به اندازه‌ای كه دیگران فكر می كنند تأمین نیستید. حتی اگر احساس می كنید كه دوستان نزدیك و خانواده‌تان از تلاشهای شما پشتیبانی می كنند، ولی اكنون اتفاقاتی افتاده كه شما واقعاً نمی دانید می توانید روی آنها حساب كنید یا نه. درنهایت شما نمی توانید جواب این سئوال خود را از كس دیگری بپرسید، بلكه فقط باید از خود آنها سئوال كنید.

 


خرداد: اگر امروز برنامه های شما به دلیل خستگی بیش از حدتان به هم خورده است، این اتفاق می تواند برای شما در بردارنده یك پیام باشد و بهتان یادآوری كند كه آرام تر كار كنید. در سومین خانه شما كسوف رخ داده است و می تواند بر روابط شما با نزدیكانتان تأثیر مستقیم بگذارد. اگر به تازگی یك حادثه خیلی بی اهمیت تبدیل به مشكلی جدی شده است نباید با بدبینی به آن دامن بزنید. انرژی های مثبت شما می تواند همه چیز را به حالت اول برگرداند.

 


تیر: امروز در دومین خانه شما كه مربوط به مسائل شخصی شما است كسوف رخ داده است، و لازم است كه روش پول خرج كردن خود را تغییر دهید. از یك سو شما دوست دارید طوری پول خرج كنید كه همیشه مقداری پس انداز داشته باشید. ولی از سوی دیگر در این ماه شما همیشه وسوسه می شوید كه با دوستانتان همراه شده و همراه آنها ولخرجی كنید. كه البته باید بدانید این كار  باعث خوشبختی شما در آینده نخواهد شد و باید آینده خود را نیز در نظر داشته باشید.

 


اَمرداد: امروز در نشانه شما كسوف رخ داده است و این اتفاق برای شما مثل شروع شدن یك سال جدید است. بنابراین وقت بسیار مناسبی برای لیست تهیه كردن از اهدافتان می باشد. اما فقط نوشتن آنها كافی نیست، بلكه فعالیتهای شما نیز باید به گونه ای باشد كه شما را به سمت آنها ببرد. چیزهایی را كه می خواهید بهشان برسید در ذهنتان مجسم كنید و با افرادی ارتباط برقرار كنید كه شما را در رسیدن به اهدافتان ثابت قدم تر كنند.

 


شهریور: امروز شما به یك دوراهی رسیده اید كه فهم و بینشتان به شما چیزی می گویند ولی شما كار دیگری انجام می دهید.گاهی اوقات شما با موفقیت می توانید بعضی از رفتارهایتان را وقتی كه با آن چیزی كه شما می دانید بهترین رفتار است مغایرت دارند، با دلایل منطقی توجیه كنید. با وجود این امروز شما سعی می كنید بفهمید چگونه اعتقادات شما می توانند بر كارتان تأثیر مثبتی بگذارند. پس نباید نگران این باید كه دیگران از شما قدردانی كنند.

 


مهر: امروز در یازدهیمن خانه شما كسوف رخ داده است و در برنامه كاری شما تغییراتی رخ داده است. برنامه ریزی كردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده تان به شما این امكان را می دهد كه آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می گیرید كه آزادانه عمل كنید. البته انجام دادن وظایفتان در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی كه بالاخره شروع به كار كردن كردید واقعاً می تواند به شما كمك كند روز پربارتری داشته باشید.

 


آبان: امروز در دهمین خانه شما كه مربوط به روابط اجتماعی شما می شود كسوف رخ داده است و برایتان سخت است كه احساساتتان را برای مدت زمان زیادی پنهان نگه دارید. صحبت نكردن در مورد آسیب پذیریهای خود یك چیز است، اما احساس اینكه نمی توانید در مورد چیزهایی كه برایتان مهم اند صحبت كنید چیز دیگری است. پس جلو بروید و حرفهایی كه باید گفته شوند را بگویید، اما حواستان باشد كه بعد از گفتن این حرفها چه كارهایی می خواهید انجام دهید. دلیلی برای شرمندگی و خجالت وجود ندارد. نگرشهای منفی می توانند خیلی سریع به خود شما برگردند.

 


آذر: امروز شما در بین خانواده و دوستانتان جنجالی به پا كرده اید برای اینكه می خواهید كه آنها بدانند كه شما در مورد یك مسأله خاص چه احساسی دارید. اگرچه ممكن است شما امروز نسبت به همیشه خودرأی تر باشید، ولی عاقلانه تر است كه تفكراتتان را با دیگران در میان نگذارید. اگر شما می خواهید ایده هایتان را به مرحله اجرا بگذارید، اگر آنها را خیلی زود و سریع برای دیگران افشا كنید به نتیجه نخواهید رسید.

 


دی: در یك رابطه خیلی صمیممی و دوستانه اگر یكی از طرفین صداقت و درستكاری نداشته باشد، مشكلات خیلی زیادی به وجود می آید. امروز در هشتمین خانه شما كسوف رخ داده است و شما وسوسه شده اید كه در مورد احساسات خود با كسی صحبت نكنید. با وجود اینكه در مسائل عاطفیتان مشكلاتی به وجود آمده است، اگر شما بتوانید آنها را مطرح كنید می توانید خیلی سریع از این مرحله گذر كنید.

 


بهمن: امروز در هشتمین خانه شما مربوط به همكارانتان كسوف رخ داده است، و آنها امروز خیلی فعال و پر انرژی هستند. مقاوت كردن در برابر اطرافینتان می تواند منجر به یك بحث شدید بشود و اگر این سرسختی ادامه پیدا كند نتایج بدی به همراه خواهد داشت. اما شما بیشتر با خودتان لجبازی می كنید. به جای اینكه مسائل غیر قابل حل را به حال خود واگذار كنید، سعی كنید از آنها چیزی بیاموزید.


اسفند: امروز به فعالیتهای بدنی خود بیشتر توجه كنید، برای اینكه ماه درششمین خانه شما قرار دارد و این خانه مربوط به سلامتی و عادتهای روزمره شما می باشد. فراموش نكنید كه كوچكترین مسئله جزئی و بی اهمیت مربوط به فعالیتهای روزانه تان می تواند تأثیر مستقیمی بر زندگی شما و احساستان نسبت به زندگی داشته باشند. هر روز  فقط كارهایی را انجام دهید كه از عهده انجام دادنش بر می آیید. رژیم غذایی  و تمرینات ورزشی خود را تا حدی تغییر دهید تا سلامتی تان تضمین شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره