وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مادر و 3 فرزندش دستگیر شدند

مادر و 3 فرزندش دستگیر شدند

جام جم آنلاین: 4 عضو یك خانواده كه پس از طراحی نقشه یك سرقت مسلحانه قصد عملی كردن آن در یكی از محله‌های تهران را داشتند، پیش از هر اقدامی از سوی گشت انتظامی پایتخت دستگیر شدند.

به گزارش جام‌جم، شامگاه 18 مرداد امسال، ماموران گشت پلیس آگاهی تهران، هنگام گشتزنی در یكی از محله‌های پایتخت، متوجه یك دستگاه خودروی زانتیا شدند كه با سرعت بالایی در حال حركت بود.

ماموران با اخطار به راننده، از او خواستند خودرو را متوقف و مدارك هویتی خود را به پلیس ارائه كند كه وی بدون توجه به اخطارهای ماموران، بر سرعت خودرو افزود و متواری شد.

ماموران به تعقیب راننده خودروی زانتیا پرداختند كه متوجه شدند وی و 2 زن و یك كودك همراهش قطعات یك قبضه سلاح را از خودرو به بیرون پرتاب می‌كنند.

به این ترتیب ماموران كه احتمال می‌دادند این 4 نفر از سارقان مسلح هستند، به تعقیب آنها ادامه دادند تا عاقبت پس از چند ساعت تعقیب و گریز ، خودروی زانتیا را متوقف و 4 سرنشین آن را دستگیر و به مركز پلیس منتقل كردند.

ماموران در بازجویی‌های پلیسی از 3 زن و مرد و یك كودك بازداشت شده، پی بردند كه آنها مادر و فرزند هستند. متهمان در بازجویی‌های اولیه، نگهداری هرگونه سلاحی را انكار كردند تا عاقبت روز گذشته در ادامه تحقیقات قضایی – پلیسی اعتراف كردند كه یك قبضه سلاح را چندی پیش خریده و با طراحی نقشه سرقت مسلحانه، قصد عملی كردن آن را در یكی از محله‌های تهران داشته‌اند كه با مشكوك شدن پلیس، در عملی كردن نقشه سرقت مسلحانه ناكام مانده‌اند.

بنا بر این گزارش، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تكمیلی در خصوص سوابق كیفری و جرایم احتمالی از سوی آنها ادامه دارد.