وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دزد كه از دزد بزنه…

دزد كه از دزد بزنه...

4 سارق كه با سد كردن راه 2 دزد بانك ، پول‌های مسروقه را از آنها به سرقت برده بودند ، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش «جام‌جم»، چندی قبل مدیر یكی از بانك‌های دولتی در حوالی تهران با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از سرقت 28 میلیون تومان چك و پول از سوی 2 مرد سارق خبر داد.

پس از این تماس، ماموران انتظامی استان تهران به محل حادثه اعزام شدند و به بررسی از بانك پرداختند كه مشخص شد، سارقان پول و چك‌های مسروقه را داخل 2 كیسه قرار داده و متواری شده‌اند.

 

به این ترتیب، تحقیق از كارمندان و مشتریان بانك آغاز شد و یكی از كارمندان بانك در اظهاراتش به پلیس گفت: هنگام حادثه در حال ارائه خدمات به مشتریان بودیم كه 2 مرد به عنوان مشتری وارد بانك شدند و چند لحظه بعد یكی از آنها سلاحی را روی سر من قرار داد و گفت قصد سرقت از بانك را دارد. ابتدا تصور كردم قصد شوخی دارند، آنها همه كاركنان و مشتریان بانك را با زور و تهدید به قتل به سمت آبدارخانه بانك انتقال دادند و تهدید كردند كه اگر زنگ خطر را به صدا درآوریم و داد و فریاد كنیم، با شلیك پی در پی گلوله، همه را به قتل خواهند رساند.

 

ردپای 2 سارق مسلح در سرقت بانك

مرد كارمند ادامه داد: 2 سارق مسلح به سمت یكی از كاركنان رفتند و او را با خود به سمت صندوق بانك بردند و پس از آن با تهدید اسلحه كلید را از وی گرفتند و موجودی بانك را بالغ بر 28 میلیون تومان پول و چك به سرقت بردند و متواری شدند.

ماموران با اطلاعاتی كه از وی و دیگر كاركنان و مشتریان به دست آوردند، مشخصات سارقان و خودروی آنها را به دست آوردند، اما جستجو برای یافتن آنها بی‌نتیجه بود.

 

تماس تلفنی راز گشود

به دنبال سرقت از این بانك، پرونده‌ای تشكیل شد و چهره‌نگاری رایانه‌ای از 2 سارق مسلح صورت گرفت و تحقیقات برای یافتن آنها ادامه یافت تا این كه چند هفته قبل مردی با مركز فوریت‌های پلیسی 110 استان تهران تماس گرفت و گفت: وضعیت مالی یكی از همسایه‌های محل سكونتم مناسب نبود تا این كه از 2 هفته قبل وضعیت مالی و زندگی‌اش یكباره تغییر كرد. گمان می‌برم وی از راه مناسبی این پول‌ها را به دست نیاورده است.

به دنبال این تماس مردمی، ماموران با هماهنگی قضایی به خانه وی رفتند و او را دستگیر كردند و برای ادامه تحقیقات به اداره آگاهی انتقال دادند.

 

اعتراف به سرقت از دزدان بانك

با اظهارات متناقض این مرد در پلیس آگاهی تحقیقات ادامه پیدا كرد تا این كه پس از 3 روز سكوت، او به سرقت پول‌های بانك اعتراف كرد.

این مرد در اظهاراتش به پلیس گفت: روزی كه از بانك سرقت صورت گرفته بود، به طور اتفاقی با 3 نفر از دوستانم در حال عبور از یكی از محله‌های اسلامشهر بودیم كه متوجه 2 سرنشین خودروی سواری شدیم كه 2 كیسه را در صندلی عقب خودرو گذاشته و بسرعت در حال حركت بودند.

به آنها مشكوك شدیم و تصمیم گرفتیم سر از كار آنها دربیاوریم. به این ترتیب راه آنها را سد كرده، شروع به پرس و جو از آنها كردیم كه متوجه شدیم از بانك سرقت كرده‌اند و كیسه‌ها پر از پول است. بنابراین وسوسه شدیم كیسه‌های پول را به سرقت ببریم. به این ترتیب با زور و تهدید، 2 كیسه پول را از آنها دزدیدیم و پول‌ها را میان هم به طور مساوی تقسیم كردیم. به دنبال اظهارات وی، 3 همدست متهم هم دستگیر شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند، اما اظهارات متهم جوان را نپذیرفتند.

به دنبال انكار متهمان، آنها با قرار قانونی از سوی بازپرس محمد یاری رئیس شعبه ششم دادسرای جنایی كرج روانه زندان فردیس كرج شدند و تحقیقات تكمیلی برای افشای ابعاد مختلف پرونده و كشف پول‌های مسروقه بانك ادامه دارد.