وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

توزیع گوشت قرمز در نمایشگاه قرآن

توزیع گوشت قرمز در نمایشگاه قرآن

پس از تجربه خوب وزارت نیرو در هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، وزارت بازرگانی نیز این محل را برای توزیع گوشت قرمز(سردست گوساله) به قیمت دولتی پنج هزار تومان انتخاب کرد.
دوازدهمین روز از هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم درحالی سپری شد که مراجعه کنندگان پس از بازدید از بخش های مختلف ،گوشت قرمز – سردست گوساله بسته بندی شده – را از غرفه های تازه تاسیس وزارت بازرگانی خرید می کردند. اگر چه عرضه گوشت با صف روبه رو بود اما مردم راضی بودند و از این اقدام مسوولان استقبال و به نوعی تشکر هم می شد.

این در حالی است كه قیمت کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه با توجه به آزاد بودن قیمت کاغذ و تورم ، گران است و به همین دلیل بیشتر انتشاراتی ها از فروش کم در این نمایشگاه ناراضی اند.

خبرنگار ایرنا در ادامه حاشیه نویسی خود از نمایشگاه قرآن نوشته است مراسم انس با قرآن یک شب نورانی در نمایشگاه قرآن با حضور گروه های تواشیح و همخوانی، قاریان و حافظان برجسته کشور و سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان، شب گذشته در محوطه بیرونی نمایشگاه برگزار شد که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

مسوولان بخش های مختلف هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم هم بعداز نماز جماعت مغرب و عشا، همانند سایر نمازگزاران در صف دریافت افطاری ایستادند و افطاری دریافت کردند.

آمار ثبت نام صلوات در غرفه وب سایت ختم قرآن کریم که در تابلویی دیجیتالی به نمایش گذاشته می شود از مرز 42 میلیون گذشته است.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم قسمت اعظم بخش حوزوی نمایشگاه هفدهم را به خود اختصاص داده و این درحالی است که در سالهای گذشته فقط مرکز فرهنگ و معارف قرآن از این نهاد در نمایشگاه قرآن حضور می یافت.