وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انهدام خانه فساد زنان جمهوری آذربایجان در آستارا

انهدام خانه فساد زنان جمهوری آذربایجان در آستارا
مهدی شهیدی امروز در گفت‌وگو با فارس در آستارا با اشاره به چگونگی كشف و انهدام این خانه فساد اظهار داشت: یك زن تبعه جمهوری آذربایجان كه دارای پاسپورت ایرانی و آذربایجانی بود، به عنوان سركرده این خانه فساد در امر ورود و خروج زنان آذری به ایران فعالیت داشت.

وی افزود: ماموران اطلاعات هنگ مرزی آستارا با انجام كارهای شناسایی و اطلاعاتی در یك عملیات غافلگیرانه خانه فساد این زن را در منطقه عباس‌آباد آستارا كشف و پاكسازی كردند.

شهیدی ادامه داد: از سركرده این خانه فساد به هنگام عبور از مرز زمینی آستارا 70 گرم تریاك كه به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، كشف و ضبط شد.

وی كشف و ضبط هفت بطری مشروبات الكلی خارجی، ابزارآلات مستهجن و ضدفرهنگی، سی‌دی‌های غیرمجاز و ماهواره را از دیگر اقدام‌های هنگ مرزی آستارا در ارتباط با خانه فساد مذكور عنوان كرد.

فرمانده هنگ مرزی آستارا با اشاره به سوءاستفاده این زن تبعه جمهوری آذربایجان از پاسپورت ایرانی برای ازدواج با یك مرد ایرانی بیان داشت: این زن كه در امر حمل و توزیع مواد مخدر و ورود دختران جوان به ایران فعالیت داشت، به عنوان متهم اصلی دستگیر و با تشكیل پرونده تنظیمی تحویل مقامات قضایی شده و از آنجا نیز روانه زندان ویژه زنان شد.

وی با اشاره به وضعیت دیگر متهمان زن آذربایجانی خاطرنشان كرد: متهمان دیگر زن كه اغفال شده بودند از كشور اخراج شدند.
شهیدی هوشیاری و تلاش مرزبانان نیروی انتظامی در پاسداری از مرزها و صیانت از امنیت و آرامش جامعه را ستودنی خواند.

وی تصریح كرد: ماموران جان بر كف مرزبانی منطقه مرزنشین آستارا تلاش می‌كنند تا با یك دیده‌بانی مناسب از ارزش‌ها، اصول دینی و اعتقادی ایران اسلامی دفاع كرده و اجازه فرصت‌طلبی به عوامل ضربه زننده به امور اجتماعی و روانی جامعه را ندهند.

شهیدی در ادامه به ورود زائران داغستانی به آستارا برای حضور در مناسك حج اشاره كرد و افزود: با هماهنگی مسئولان حوزه مرزبانی و گمركی آستارای ایران و آستارای جمهوری آذربایجان خدمات شبانه‌روزی به این زائران در حال انجام است.