وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اینگونه با قطار سفر کنید !!

اینگونه با قطار سفر کنید !!

اینگونه با قطار سفر کنید

 

شرکت های ریلی در ابتدای کار امکانات محدودی داشتند و در سفرهای دور و نزدیک موجب کسالت و خستگی مسافران می شدند.

 

رفته رفته با پیشرفت علم و تکنولوژی امکانات رفاهی توسط شرکت های حمل و نقل ریلی جان تازه ای به خود گرفت و تحولات عظیمی در این باره به وجود آمد.

 

امروزه در قطار امکاناتی وجود دارد که در سایر وسیله های نقلیه به ندرت دیده می شود.

 

رستوران، سرو غذا، پیش غذا، دسر، بوفه، نوشیدنی های سرد و گرم متنوع، تخت خواب تمیز برای استراحت، سیستم های صوتی و تصویری، توالت های فرنگی و ایرانی مخصوص هر واگن از امکاناتی است که در قطارهای امروزی شاهد ان خواهید بود.

 

بسیاری از افراد به خاطر این امکانات با تهیه بلیط قطار به سفر خود می پردازند. همگام با پیشرفت امکانات، فرهنگ استفاده از قطار پیشرفت های چشمگیری داشته است.

 

ما در این مطلب مطالبی راهنمایی استفاده از قطار و فرهنگ های حاکم بر آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. تا با کاربرد این نکات شیرینی سفر با قطار چندین برابر شود. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

اینگونه با قطار سفر کنید !!

 

نکات ضروری سفر با قطار

. برنامه ریزی سفر را طوری انجام دهید که قبل از حرکت قطار در ایستگاه راه آهن حضور یابید. حضور به موقع باعث می شود از قطار جا نمانید و صندلی خود را به راحتی پیدا کنید. برای اطلاع از حرکت قطارها به سایت تیک بان مراجعه کنید. این سایت یکی از سایت های معتبر ارائه کننده بلیط قطار است که علاوه بر بلیط این وسیله دوست داشتنی بلیط هواپیما و بلیط اتوبوس را عرضه می دارد.

 

. برای هر فرد خریدار بلیط قطار صندلی مخصوص آن فرد طراحی شده است. فرد خریدار موظف است بر جای تعیین شده خود بنشیند. در هنگام خرید بلیط قطار به کوپه و جای در نظر گرفته دقت کنید.

 

. امنیت بار دستی قابل حمل در کوپه به عهده خود فرد است. برای جلوگیری از گم شدن و سرقت وسایل مراقب چمدان های خود باشید. برای امنیت بارهای اضافه را می توانید به قسمت بار بسپارید. اگر مایلید میزان بار قابل حمل در قطار را مورد بررسی قرار دهید، به مطلب باید ها و نبایدهای حمل بار با قطار رجوع فرمایید.

 

. مراقبت از کودکانتان را در سفر فراموش نکنید. کودکان به دلیل وجود شیطنت در طینتشان همیشه و کنجکاو هستند، نباید این کنجکاوی مزاحم سایر همسفران شود. برخی از والدین به محض خوابیدن کودکان آن را در تخت فوقانی قرار می دهند، حدالامکان از قرار دادن کودکان به تنهایی در این تخت ها خودداری کنید.

 

. میله های تخت ها را که به عنوان ضامن عمل می کنند را هنگام استراحت در قطار بالا بکشید تا از سقوط شما جلوگیری نماید.

 

. کشیدن بی مورد دستگیره ترمز موجب پرداخت خسارت می شود، فقط در مواقع ضروری از آن استفاده کنید. برای اطلاع از جریمه های در نظر گرفته شده برای کشیدن ترمز به مجله تیک بان مراجعه کنید. این مجله که زیر نظر سایت تیک بان به فعالیت می پردازد به مطالبی پرداخته است که در کمتر مجله گردشگری آنها را مشاهده خواهید کرد.

 

اینگونه با قطار سفر کنید !!

 

فرهنگی که نشانه شخصیت هر فرد است

ضروریات سفر با قطار را عنوان کردیم تا آگاهی شما نسبت به این موضوع کامل شود. حال وقت آن رسیده فرهنگ سفر با قطار امروز نمایید.

 

تا سفری زیبا و دلنشین را با این وسیله نقلیه ایمن تجربه کنید. با رعایت این موارد افراد بیشتری را ترغیب به رزرو بلیط قطار کنید. فرهنگ مستلزم شروع از خود فرد است.

 

. قطار وسیله حمل و نقل عمومی است. ابتدا باید حقوق دیگران را در این وسیله نقلیه رعایت کنید. یکی از حقوق افراد در قطار حفظ آرامش انها در طول سفر است. به حقوق دیگران احترام بگذارید.

 

. کشیدن سیگار در قطار ممنوع است. استعمال سیگار و سایر مواد موجب آزار و اذیت سایر همسفران خواهد شد. حتی الامکان از سیگار در طول سفر با قطار استفاده ننمایید.

 

. مراقب افراد کهنسال در توقف های کوتاه برای نماز و استراحت باشید. در این مواقع به افراد کهنسال و کم توان کمک کنید تا سوار قطار شوند.

 

. یکی از نکاتی که باید توجه بسیاری به آن شود، قرار دادن زباله در سطل مخصوص آن است. این کار باعث می شود، حقوق دیگران را رعایت کنید و نظافت عمومی برقرار باشد. آسیب نزدن و یادگاری ننوشتن بر روی دیواره ها از دیگر مواردی است که باید رعایت شود.

 

. یکی دیگر از موارد بسیار مهم در قطار، استفاده درست از سرویسهای بهداشتی است. سرویس های بهداشتی محدود بوده و افراد در قطار بسیار. در این مواقع سعی کنید علاوه بر رعایت بهداشت در وقت هم صرفه جویی نمایید.

 

. از جعبه کمک های اولیه در صورت احتیاج استفاده کنید.

 

. از ملحفه های خواب به عنوان زیرانداز استفاده ننمایید و در سفرهای خانوادگی از جیغ زدن و پخش موزیک زیاد بپرهیزید.

 

با اجرای این قوانین و فرهنگ ها سفر را برای خود و همسفرانتان لذتبخش تر خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر از فرهنگ های استفاده از قطار به معتبرترین سامانه خرید آنلاین بلیط قطار تیک بان https://tikban.com مراجعه کنید.