وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نماز عید فطر امسال تهران در مصلا برگزار نمی شود

نماز عید فطر امسال تهران در مصلا برگزار نمی شود
رییس ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر شهرداری تهران گفت: نماز عید سعید فطر امسال در مصلا بزرگ امام خمینی (ره) برگزار نمی شود.
 
به گزارش ایرنا، با بیان اینکه مجموعه مصلا بزرگ امام خمینی (ره) امسال آمادگی برگزاری نماز با شکوه عید سعید فطر را ندارد دلیل این امر را انجام فعالیت‌های عمرانی و ساخت و سازهای داخل محوطه مصلا اعلام کرد.

طی سال‌های اخیر مصلا بزرگ امام خمینی در مرکز تهران پذیرای یک و نیم تا دو میلیون نمازگزار برای اقامه نماز عید سعید فطر بوده و شهرداری تهران نیز با تشکیل ستادی ویژه متولی اصلی مهیا کردن مقدمات برگزاری این نماز بوده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون در بخش‌های غربی و شرقی مصلا تهران عملیات ساخت و ساز در حال انجام است خاطرنشان کرد: فضای کارگاهی موجود در مصلا تهران امکان پذیرش جمعیت میلیونی نمازگزار در روز عید سعید فطر را ندارد.

عیدیان در خصوص اینکه عملیات عمرانی در مصلا تهران سالهاست که در حال انجام بوده و با این وجود شهرداری آنجا را برای برگزاری نماز عید فطر آماده می‌کرده است تصریح کرد: امسال امکان آماده سازی این مکان فراهم نشد و مقرر شده تا نماز عید سعید فطر در محل مصلا دانشگاه تهران برگزار شود.
قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری تمهیدات خود برای برگزاری نماز عید فطر را به دانشگاه تهران منتقل می‌کند گفت: البته با توجه به تجربه‌های متعدد برگزاری نماز در دانشگاه تهران مشکلی از بابت برگزاری نماز عید فطر در این مکان وجود ندارد.