وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بازی کامپیوتری Half-Life 2: Episode 2

بازی کامپیوتری Half-Life 2: Episode 2

اپیزود دوم هاف لایف دومین قسمت از سری دوم بازی است. در این بخش تمرکز بازی بر فضاهای باز و محیطهای وسیع است که باید در آنها گشت و گذار کنید و بازی بیشتر روند غیر خطی دارد. در این قسمت در ادامه داستان شما در نقش گوردون فریمن در خارج از شهر 17 بسر می برید. این اپیزود یکی از سه بازی بسته the orange box دو بازی دیگر این بسته پورتال و تیم فورترس 2 هستند. بازی پورتال یکی از جنگل سفید را حکایت می کند. بعد از نابودی سیتادل گروه کامبارین کار بر روی باز کردن یک پورتال برای گرفتن نیروی پشتیبانی شروع کرده است. در این قسمت الیکس و فریمن حامل بسته ای هستند که محل این پورتال و نحوه از کار انداختن آن را در خود دارد و باید آنرا به دست گروه مقاومت برسانند در غیر این صورت با باز شدن سوپر پورتال و هجوم نیروهای بیگانه موج جدیدی از حمله و تجاوز به زمین شکل خواهد گرفت.

بازی کامپیوتری Half-Life 2: Episode 2

حداقل سیستم مورد نیاز: os: windows xp/ vista سازنده: valve تهیه کننده: valve CPU: 2GHz RAM: 1GB VGA: 128MB

بازی کامپیوتری Half-Life 2: Episode 2

شما برای خرید محصولات دیگر میتوانید با كلیك بر روی خرید پستی و با تکمیل فرم خرید ،ابتدا سفارش خود را درب منزل یا محل کار در هر جای ایران، تحویل گرفته و سپس مبلغ آن را به مامور پست پرداخت نمایید.

به منظور دریافت سریع تر سفارش خود نشانی پستی خود را دقیق و همراه با کدپستی ده رقمی در فرم سفارش ثبت کنید، همچنین با افرادی که در محل هستند هماهنگی کنید تا در صورت عدم حضور شما ، آنها بسته را از مامور پست تحویل گرفته و وجه آن را پرداخت نمایند.

بهترین و لذت بخش ترین خرید اینترنتی خود را داشته باشید!

تمامی محصولات دارای ضمانت و قابل تعویض میباشند و از لحاظ کیفی تضمین شده و جای هیچ نگرانی برای شما نخواهد بود.

 
قیمت : ۴۵۰۰ تومان
تعداد : 2 دی وی دی
 

بازی کامپیوتری Half-Life 2: Episode 2 بازی کامپیوتری Half-Life 2: Episode 2