وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مستند تاریخ بریتانیا

مستند تاریخ بریتانیا

 

مستند تاریخ بریتانیا

سری کامل دیدنی تاریخ بریتانیا (انگلستان) در این مستند دیدنی که محصول شبکه بی بی سی می باشد ؛ با امپراطوری و شاهان انگلستان به طور کامل آشنا خواهید شد دیدن این مستند را به علاقه مندان به تاریخ معاصر اروپا ؛ پیشنهاد می کنم .

این کشور ، که در 1801 از اتحاد بریتانیای کبیر و ایرلند تشکیل شد، با فرانسه انقلابی و ناپلئونی (1789 تا 1815) تقریبا به طور مداوم جنگید، و از این جنگها با غنایم مستعمراتی بیرون آمد.سلطنت ملکه ویکتوریا (سلطنت از 1837 تا 1901) شاهد اوج اقتدار بریتانیا بود. بریتانیا ، اولین کشوری که دستخوش انقلاب صنعتی شد و تجارت جهان را تحت تسلط خود درآورد.

سیاستمداران بریتانیایی ، از جمله نخست وزیران سر رابرت پیل (178 تا 1850)، لرد پالمرستون (1784 تا 1865)، ویلیام اوارات گلادستون (1809 تا 1898) و بنجامین دیزاییلی (1804 تا 1881) – در صحنه سیاسی جهان حکمفرما بودند .
 

فیلم های مستند با کیفیت بالا و زبان اصلی برای آموزش و یادگیری زبان از راه شنیداری بسیار مفید میباشد و به فهم آسان لغات سخت کمک میکند این مجموعه به صورت زبان اصلی و زیرنویس انگلیسی عرضه میگردد

قیمت : 5200 تومان    تعداد : 3 دی وی دی

  مستند تاریخ بریتانیا   مستند تاریخ بریتانیا  

شما برای خرید محصولات دیگر میتوانید با كلیك بر روی خرید پستی و با تکمیل فرم خرید ،ابتدا سفارش خود را درب منزل یا محل کار در هر جای ایران، تحویل گرفته و سپس مبلغ آن را به مامور پست پرداخت نمایید.

 به منظور دریافت سریع تر سفارش خود نشانی پستی خود را دقیق و همراه با کدپستی ده رقمی در فرم سفارش ثبت کنید، همچنین با افرادی که در محل هستند هماهنگی کنید تا در صورت عدم حضور شما ، آنها بسته را از مامور پست تحویل گرفته و وجه آن را پرداخت نمایند.

بهترین و لذت بخش ترین خرید اینترنتی خود را داشته باشید!

تمامی محصولات دارای ضمانت و قابل تعویض میباشند و از لحاظ کیفی تضمین شده و جای هیچ نگرانی برای شما نخواهد بود.

 

قیمت : 5200 تومان    تعداد : 3 دی وی دی

  مستند تاریخ بریتانیا   مستند تاریخ بریتانیا