وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تکنولوژی فکر ( دکتر آزمندیان )

تکنولوژی فکر ( دکتر آزمندیان )
 
تکنولوژی فکر ( دکتر آزمندیان )

 

اگر به دنبال آرامش و راهایی از مشکلات خود هستید پیشنهاد میکنم با خرید مجموعه سخنرانی های دکتر ازمندایان مشکلات مختلف خود را حل نمایید.
 
تكنولوژی فكر یك سیستم جدید برنامه‌ریزی در ضمیر ناخودآگاه انسان است كه از طریق آن تحولی عظیم در نظام فكر، شخصیت، باورها و روحیه‌ی یك انسان ایجاد می‌شود. این تكنولوژی جدید كه اخیرا توسط دكتر علیرضا آزمندیان، بنیانگذار تكنولوژی فكر در زندگی شما می‌گذارد و شما با خلق اندیشه‌های زیبا در دنیایی از امید و اعتماد به نفس، زیباترین شخصیت را ازخود می‌سازید و با تلاشی مستمر و آینده‌آفرین به خلق عالی‌ترین دستاوردهای یك زندگی پرحاصل همت می‌كنید.
تکنولوژی فکر ( دکتر آزمندیان )
 
 
در این سیستم زندگی خود یك شاهكار بسازید.

دكتر علیرضا آزمندیان با اجرای این سیستم زیبای الهی- انسانی توانسته است بسیاری از زندگی‌ها را متحول كند و انسانهای زیادی را به سعادت و خوشبختی و آرامش و نشاط واقعی برساند.

تکنولوژی فکر ( دکتر آزمندیان )
 
این  
شما برای خرید محصولات فوق و یا محصولات دیگر میتوانید با كلیك بر روی خرید پستی و با تکمیل فرم خرید ،ابتدا سفارش خود را درب منزل یا محل کار در هر جای ایران، تحویل گرفته و سپس مبلغ آن را به مامور پست پرداخت نمایید.

به منظور دریافت سریع تر سفارش خود نشانی پستی خود را دقیق و همراه با کدپستی ده رقمی در فرم سفارش ثبت کنید، همچنین با افرادی که در محل هستند هماهنگی کنید تا در صورت عدم حضور شما ، آنها بسته را از مامور پست تحویل گرفته و وجه آن را پرداخت نمایند.

بهترین و لذت بخش ترین خرید اینترنتی خود را داشته باشید!

تمامی محصولات دارای ضمانت و قابل تعویض میباشند و از لحاظ کیفی تضمین شده و جای هیچ نگرانی برای شما نخواهد بود

قیمت : ۴۰۰۰ تومان
تعداد : 2 سی دی
 
 
تکنولوژی فکر ( دکتر آزمندیان )تکنولوژی فکر ( دکتر آزمندیان )