وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ایده های بزرگ انیشتین

ایده های بزرگ انیشتین

 

ایده های بزرگ انیشتین

 

دیدنی از زندگی دانشمند فقید و جهانی ؛ آلبرت انیشتین . در این مستند ؛ به زندگی شخصی و کاری وی پرداخته می شود. همینطور تعدادی از ایده های علمی وی که فرصت مطرح کردن آنها را نداشت نیز بیان می شود .
 
ایده های بزرگ انیشتین

آلبرت انیشتیندر چهاردهم مارس 1879 در شهر اولم که شهر متوسطی از ناحیه وورتمبرگ آلمان بود متولّد شد . امّا شهر مزبور در مادر انیشتین که قبل از ازدواج پائولین کوخ نام داشت بیش از پدر زندگی راجدی می‌گرفت و زنی بود از اهل هنر و صاحب احساساتی که خاصّ هنرمندان است و بزرگترینعامل خوشی او در زندگی و وسیله تسلای وی از علم روزگار موسیقی بود.

آلبرت کوچولو به هیچ مفهوم کودک عجوبه‌ای نبود و حتّی مدّت زیادی طول کشید تا سخن گفتن آموخت بطوری که پدر و مادرش وحشت زده شدند که مبادا فرزندشان ناقص و غیرعادی باشد امّا بالاخره شروع به حرف زدن کرد ولی غالباً ساکت و خاموش بود و هرگز بازیهای عادیرا که ما بین کودکان انجام می‌گرفت و موجب سرگرمی کودک و محبّت فی ما بین می شود را دوست نداشت.

انیشتین جوان در ده سالگی مدرسه ابتدائی را ترک کرد و در شهر مونیخ به مدرسه متوسطه «لوئیت پول» وارد شد . در مدرسه متوسطه اگر مرتکب خطایی می شدند راه و رسم تنبیه ایشان آن بود که می بایست بعد از اتمام درس ، تحت نظر یکی از معلّمان ، در کلاس توقیف شوند و با درنظر گرفتن وضع نابهنجار و نفرت انگیز کلاسهای درس ، این اضافه ماندن شکنجه ای واقعی محسوب می شد.

قیمت : 3000 تومان    تعداد : 1 دی وی دی

  ایده های بزرگ انیشتین   ایده های بزرگ انیشتین  

شما برای خرید محصولات دیگر میتوانید با كلیك بر روی خرید پستی و با تکمیل فرم خرید ،ابتدا سفارش خود را درب منزل یا محل کار در هر جای ایران، تحویل گرفته و سپس مبلغ آن را به مامور پست پرداخت نمایید.

 به منظور دریافت سریع تر سفارش خود نشانی پستی خود را دقیق و همراه با کدپستی ده رقمی در فرم سفارش ثبت کنید، همچنین با افرادی که در محل هستند هماهنگی کنید تا در صورت عدم حضور شما ، آنها بسته را از مامور پست تحویل گرفته و وجه آن را پرداخت نمایند.

بهترین و لذت بخش ترین خرید اینترنتی خود را داشته باشید!

تمامی محصولات دارای ضمانت و قابل تعویض میباشند و از لحاظ کیفی تضمین شده و جای هیچ نگرانی برای شما نخواهد بود.

 

قیمت : 3000 تومان    تعداد : 1 دی وی دی

  ایده های بزرگ انیشتین   ایده های بزرگ انیشتین