وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رونالدینیو بازهم جنجال درست کرد؛ محرومیت به خاطر استراحت

رونالدینیو بازهم جنجال درست کرد؛ محرومیت به خاطر استراحت
گویا بین دو نیمه رونالدو به داور نزدیک شده و از او خواسته تا در نیمه دوم بازی به او اخطار دهد!

به گزارش تابناک، البته گویا محرومیت رونالدو خیلی هم اتفاقی نیست و به گفته حریفان این تیم، رونالدو با داور این دیدار توافق کرده بود تا به او اخطار دهد و شرایط را برای محرومیت او مهیا سازد و به او اجازه دهد با این محرومیت بازی هفته آینده مقابل اسپورت را به طور خودکار از دست بدهد و برای بازی خانگی مقابل کروزیرو به میادین بازگردد.

چند ساعت قبل از اینکه تیم ملی برزیل مقابل بولیوی به میدان رود، رونالدو برای چندمین بار به دونگا پیغامی معنادار فرستاد و یک بار دیگر خود را نامزد پوشیدن پیراهن تیم ملی در رقابتهای جام جهانی آینده اعلام کرد.

به نوشته قدس؛ پس از پنج هفته ناکامی مقابل حریفان، این بار کورینتیانس نمایشی دیدنی داشت و رونالدو هم با شوتی محکم از پشت محوطه هجده قدم یک گل زد و یک بار هم با پاس گلش به الیاس، پایه گذار یک گل دیگر تیمش شد. پدیده برزیلی پس از یک هفته تمرین سخت برای بازیافتن شرایط جسمانی ایده آل، توانست به دوران اوج بازگردد.

لولا رئیس جمهور برزیل هفته گذشته اعلام کرده بود رونالدو را به آدریانو درفهرست نهایی تیم ملی برزیل برای رقابتهای جام جهانی آینده ترجیح می دهد.

مهاجم سابق میلان هشت گل در رقابتهای باشگاهی این فصل به ثمر رسانده و این درحالی است که آدریانو با پانزده گل زده، صدر جدول گلزنان را در اختیار دارد.

سه بازی بدون به ثمر رساندن گل کافی بود تا شک و تردیدهای تازه در مورد شرایط کنونی پدیده، مطرح شوند. کنار گذاشته شدن او از ترکیب یازده نفره کورینتیانس در هفته گذشته یک بار دیگر بحث درمورد دوری او از فرم ایده آل جسمانی را بر سرزبانها انداخت. ولی همیشه گل زدن بهترین راه برای خاموش کردن انتقادهاست و این گل تنها پس از گذشت ده دقیقه از شروع بازی بدست آمد.

ضربه پای چپ رونالدو از پشت محوطه هجده قدم پس از برخورد با پای مدافع حریف به کنج دروازه تیم مقابل رسید. تنها بیست دقیقه بعد، پاس درعمق او به الیاس رسید تا گل دوم کورینتیانس شکل گیرد.

منزس مربی کورینتیانس که هفته گذشته اعلام کرده بود که می خواهد به پدیده استراحت دهد و به تسریع بهبود شرایط جسمانی او کمک کند، درپایان این دیدار گفت در ده روز آخر، مهاجم برزیلی درد زیادی داشته و برای همین محرومیت او در بازی بعدی به رونالدو کمک می کند او خیلی سریعتر به شرایط آرمانی بازگردد.

البته گویا محرومیت رونالدو خیلی هم اتفاقی نیست و به گفته حریفان این تیم، رونالدو با داور این دیدار توافق کرده بود تا به او اخطار دهد و شرایط را برای محرومیت او مهیا سازد و به او اجازه دهد با این محرومیت بازی هفته آینده مقابل اسپورت را به طور خودکار از دست بدهد و برای بازی خانگی مقابل کروزیرو به میادین بازگردد.
ولی بال گرمیو، تولیو که متوجه این قضیه شده به رونالدو گفته که این کار صحیح نیست و حتی داور هم به خاطر این اقدام خود باید با محرومیت مواجه شود.
در زمان بازگشت تیمها به زمین، رونالدو موقع زدن یک ضربه ایستگاهی توپ را به سمت دیگری زد و داور هم بلافاصله کارت زرد را به او نشان داد و باعث محرومیت او از حضور در دیدار آینده تیمش شد.