وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زن جن گیر در دام پلیس

زن جن گیر در دام پلیس
«جن‌ها زندگی‌ات را تسخیركرده‌اند، می‌توانم با دوركردن جن‌ها، آرامش را به خانه‌ات برگردانم.»این ادعای زن شیادی بود كه بعد از ورود به زندگی زوج جوانی، در چند مرحله همه اموال آنها را تصاحب كرد.یك ماه قبل، زوج جوانی نزد كارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران رفتند و از زن شیادی كه به بهانه جن‌گیری دست به كلاهبرداری از آنها زده بود، شكایت كردند.

زن جوان در تشریح ماجرا به ماموران گفت: مدتی قبل یكی از همكارانم وقتی متوجه بیماری همسرم شد و فهمید كه پزشكان از تشخیص این بیماری عاجزند، زنی به نام اكرم را به من معرفی كرد و گفت كه او می‌تواند به من و همسرم كمك كند.

وقتی نزد اكرم رفتم او با ادعای اینكه اجنه علت اصلی درد پای همسرم هستند، ابتدا پمادی به او داد و ادعا كرد اگر آن پماد را به پایش نزند فلج خواهد شد. او سپس در ازای پماد، 150 هزار تومان از ما گرفت و همسرم مدتی پس از استفاده از پماد بهبود یافت و از آن زمان بود كه اعتماد ما به این زن جلب شد.

وقتی اكرم از بهبودی همسرم باخبر شد به خانه ما آمد و گفت كه علاوه بر درد پای همسرم، عامل بعضی از مشكلات خانواده ما نیز اجنه هستند و تنها اوست كه می‌تواند به این مشكلات پایان دهند ما كه حرف‌های اكرم را باور كرده بودیم، از او خواستیم هر طوری شده كمك‌مان كند و این زن نیز دعایی روی كاغذ نوشت و وردی روی یك ظرف آب خواند.

سپس از من خواست تا آب را روی پای همسرم بریزم و گفت كه با این شگرد جن‌ها از او دور می‌شوند. بعد از این كار نیز 300 هزار تومان بابت ورد و دعا گرفت و خانه‌مان را ترك كرد.
شاكی ادامه داد: چند روز بعد، اكرم بار دیگر به خانه ما آمد و این بار مدعی شد كه پدر من نیز جن زده شده و درصورتی‌كه اجنه از او دور نشوند به‌زودی خواهد مرد. او چند صد هزار تومان دیگر از ما گرفت تا با نوشتن ورد، اجنه را از پدرم نیز دور كند.

این زن در چند مرحله دیگر به بهانه اینكه دیگر اعضای خانواده‌ام نیز جن زده‌ شده‌اند، كلاهبرداری‌هایش را ادامه داد و در این مدت بابت وردهایی كه نوشته بود بیش از 5/4 میلیون تومان از ما دریافت كرد.

به گفته شاكی، كلاهبرداری‌های زن جن گیر به همین جا ختم نشد و او با این ادعا كه جن‌ها در لوازم خانه مالباخته نیز نفوذ كرده‌‌اند، گفت كه باید تمامی اثاثیه خانه نابود شوند. او سپس به بهانه معدوم كردن این اثاثیه، تمامی آنها را از خانه خارج و به محل نامعلومی منتقل كرد.

بعد از شكایت زن جوان، تحقیقات پلیس برای دستگیری جن‌گیر قلابی آغاز شد و ماموران بعد از شناسایی محل زندگی این زن، او را دستگیر كردند. با كشف مقداری از اثاثیه مالباخته در خانه متهم به ارزش حدود 2 میلیون تومان، وی به اداره آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی‌ قرار گرفت.

این زن با اعتراف به فریب مالباخته و اعضای خانواده‌اش گفت: چند سال پیش به‌دلیل اینكه همسرم معتاد بود از او جدا شدم و چون پولی برای خرجی خانه و فرزندانم نداشتم تصمیم گرفتم با معرفی خودم به‌عنوان جن‌گیر از مردم كلاهبرداری كنم.

من ادعا می‌كردم با استفاده از ورد و طلسم می‌توانم هر گونه مشكلی را حل كنم تا اینكه با شاكی آشنا شدم. وقتی او از بیماری همسرش گفت، به خانه آنها رفتم و با دادن پمادی كه نمی‌دانم چه بود، مدعی شدم كه این پماد می‌تواند بیماری مرد جوان را درمان كند.

چند روز بعد از دریافت 150 هزار تومان از این زن متوجه شدم كه خیلی اتفاقی بیماری همسر او خوب شده و آنها حسابی به حرف‌های دروغین من اعتماد پیدا كرده‌اند. از همان زمان بود كه تصمیم گرفتم كلاهبرداری‌هایم را ادامه دهم تا اینكه سرانجام خانواده شاكی متوجه ماجرا شدند و از من شكایت كردند.

سرهنگ كارآگاه محمود جال یگانه، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر تحقیقات برای شناسایی دیگر شاكیان احتمالی این پرونده در حال انجام است و شهروندان می‌توانند درصورت داشتن شكایت به این پایگاه واقع در خیابان شهید بهشتی، میدان نیلوفر مراجعه كنند.

وی در هشداری تصریح كرد: افرادی كه با معرفی خود به‌عنوان رمال و جن‌گیر مدعی می‌شوند هر مشكلی را حل می‌كنند، هدفی جز كلاهبرداری ندارند.

آنها معمولا با استفاده از سادگی افراد و پی بردن به اطلاعات خصوصی و خانوادگی آنها، چیزهایی به‌عنوان پیشگویی می‌گویند و از این طریق اعتماد طعمه‌هایشان را جلب و نقشه كلاهبرداری‌هایشان را عملی می‌كنند.

وی از شهروندان خواست مراقب این افراد سودجو باشند و درصورت اطلاع از فعالیت آنها، ماجرا را به پلیس اطلاع دهند.

منبع : همشهری آنلاین