وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جزئیاتی دلایل مسلمان شدن خواننده زن فرانسوی!

جزئیاتی دلایل مسلمان شدن خواننده زن فرانسوی!
دیامس خواننده فرانسوی با حضور در مسجد ژان فیلیپه پاریس اسلام آورد و خود را ملتزم به رعایت شئونات اسلامی از جمله حجاب و قطع ارتباط با مردان نامحرم کرد.
دیامس (یا دیامز) خواننده مشهور رپ فرانسوی از ارائه دلایل خود در گرویدن به اسلام و هر گونه گفتگو با رسانه‏ها خودداری کرده است.

اما مجله «پاری ماچ» چاپ پاریس با ذکر این خبر نوشته است: او در حدود دو ماه است که با جوانی مسلمان ازدواج کرده و در این مدت در حالات زندگی او تغییرات اساسی رخ داده است. دیامس که چند مدتی بود به دلیل ابتلا به بیماری افسردگی شدید از حضور در اجتماع خودداری می‏کرد، در صحبت با دوستانش گفته است من نزد پزشکان زیادی رفته‏ام ولی درمان بیماری خود را تنها در عمل به دستورات اسلام یافته‏ام.

«میلانی جورجیادیز» مشهور به دیامس در 25 جولای 1980 در نیکوزیای قبرس از مادری فرانسوی و پدری یونانی به دنیا آمده است. وی که یک شاعر و خواننده رپ فرانسوی ـ قبرسی به شمار می‏آید در سال 1984 به همراه خانواده‏اش به اسون ـ Essonne واقع در حومه پاریس مهاجرت کرد؛ اما از هفت سالگی به علت طلاق پدر و مادرش از یکدیگر، تنها زندگی کرده و تا 15 سالگی در نوانخانه بوده است.
دیامس 29 ساله که به علت اشعار و شخصیت سیاسی‏اش در اذهان عمومی فرانسویان شناخته شده است، در آهنگ‏های خود شدیداً به سازمان‏های بین‏المللی مدعی حقوق‏بشر اعتراض و از کودکان بی‏سرپرست مهاجر کشورهای آفریقایی و اسلامی دفاع می‏کرد.او نه تنها با سیاست‏مداران راست‏گرایی همچون «ژان ماری لوپن» و دخترش «ماری لوپن» به مخالفت شدید پرداخته، بلکه با سیاست‏های رییس جمهور فعلی فرانسه «نیکلا سارکوزی» هم مخالف است.