وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فیس بوک روز 14 آبان (5 نوامبر) هک خواهد شد !!!

فیس بوک روز 14 آبان (5 نوامبر) هک خواهد شد !!!
به گزارش ایران ناز پنجم ماه نوامبر، مصادف با ۱۴ آبان ماه سال جاری می تواند روز بسیار جالبی برای بسیاری از کاربران اینترنت باشد. روز گذشته، گروه هکری شناخته شده معروف به بی نام (Anonymous) از طریق انتشار یک کلیپ ویدیویی در سایت یوتیوب اعلام کرد، در تاریخ ۵ نوامبر با حمله به سایت فیسبوک، آنرا هک خواهد کرد.
 
هم اکنون، سایت فیسبوک با دارا بودن بیش از ۷۵۰ میلیون عضو، بزرگترین شبکه اجتماعی موجود در دنیا است که توانسته نحوه ارتباط مردم را از طریق اینترنت دچار تغییر نماید.
به گزارش وین بتا، هکرهای بی نام ادعا کرده اند هدف آنها از هک فیسبوک آن است که این سایت، اطلاعات شخصی اعضای خود را به صورت غیرقانونی مورد سوء استفاده قرار می دهد. در خبری نیز که اخیراً توسط سایت اینترنتی Village Voice منتشر شده است، هکرهای بی نام اتهامات سنگینی را متوجه فیسبوک ساخته اند.
این گروه اذعان داشته است: فیسبوک اطلاعات شخصی کاربران را به نهادهای امنیتی دولت های مختلف می فروشد و حتی به صورت مخفی به آنها اجازه می دهد تا کاربران را در هر نقطه ای از دنیا که هستند رد یابی نمایند. برخی از مواردی که می توان به آن اشاره داشت، فروش اطلاعات محرمانه کاربران، به دولت های مصر و سوریه است.

هرچند هکرهای بی نام تا این لحظه مدرکی مستند بر ادعاهای خود ارائه نداده است اما آنها اضافه کرده اند حتی اگر کاربران اطلاعات شخصی خود را در فیسبوک حذف نمایند، فیسبوک تا مدت ها این اطلاعات را در بانک های اطلاعاتی خود ذخیره می نماید.

برخی کارشناسان معتقد هستند فیسبوک باید پاسخگوی اتهامات وارد شده به خود باشد. پیش از این مارک زاکربرگ، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی فیسبوک در مصاحبه ای با نشریه واشنگتون پست ادعاهای مطرح شده مبنی بر فروش اطلاعات کاربران را به شرکت های تبلیغاتی و یا هر سازمان دیگری منکر شده بود.
به گفته زاکربرگ، این کاربران هستند که مشخص می کنند چه اطلاعاتی محرمانه و چه اطلاعاتی لازم است با دیگر اعضا به اشتراک گذاشته شود.