وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دلیل بیهوشی بازیكنان تیم استقلال اهواز

دلیل بیهوشی بازیكنان تیم استقلال اهواز
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز تاكید كرد: علت بیهوش شدن بازیكنان ما پس از مسابقه غیرت و حمیت آنها بود، نه دوپینگ.

"شهرام شفیع زاده" گفت : اینكه دو بازیكن استقلال اهواز پس از بازی مقابل فولاد بیهوش شدند ناشی از غیرت و حمیت آنهاست ؛ چون قبل از این بازی به همه بازیكنان تیم واكسن آنفولانزا زدیم و این واكسن درست قبل از بازی آثار خود را نشان داد و دو بازیكن ما با وجود بیماری به میدان رفتند كه در نهایت بیهوش و به بیمارستان منتقل شدند .

مدیر عامل باشگاه استقلال اهواز با انتقاد شدید از اظهارات جلالی پس از بازی مقابل فولاد افزود: سرمربی فولاد به بازیكنان ما تهمت زده و دو بازیكن استقلال اهواز به دادسرا شكایت كرده اند ولی باشگاه از مجید جلالی شكایت نكرده است .

"شهرام شفیع زاده" تصریح كرد : كسی حق ندارد بدون دلیل به بازیكنان تیم مقابل تهمت بزند و این كار خلاف واقعیت است .

وی افزود: ما شكایت خود را از پزشك فولاد به كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه كرده ایم. حرف نسنجیده ای كه آقایان مطرح كردند سبب شد بین هواداران استقلال اهواز و فولاد خوزستان درگیری به وجود آید.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با بیان اینكه همیشه در تلاش بوده است كه هواداران دو تیم را به هم نزدیك كند، ادامه داد: این همه تلاش، با صحبت های بدون فكر این آقایان به هدر رفت. گناه هواداران فولاد و استقلال اهواز چیست كه باید به جان هم بیفتند؟

وی گفت : آرش افشین بازیكن تیم فولاد بازیكنی جوان است كه در بازی های این تیم دوندگی بالایی دارد آیا درست است كه من اعلام كنم این دوندگی ناشی از دوپینگ است ؟ این بازیكن جوان است و می تواند این گونه بازی كند .