وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خانومی که در 30سالگی، یازدهمین فرزندش را به دنیا آورد!!(+عکس)

خانومی که در 30سالگی، یازدهمین فرزندش را به دنیا آورد!!(+عکس)
دیل چاک مادر استرالیایی که پیش از این نامش را با دو بار بارداری چهارقلو در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده بود در آخرین زایمانش صاحب فرزند دوقلوشد.
 او و همسرش ساکن شهر سیدنی هستند و حالا والدین 11 فرزند محسوب می‌شوند. فرزند بزرگ آنها شلبی اکنون شش‌ساله است و اولین ست چهار قلوی آنها – اما، ساموئل، الیت، جوزف- در سال 2004 به دنیا آمدند و در سال آینده راهی مدرسه می‌شوند.
خانم چاک در سال 2005 برای دومین‌بار چهارقلو – سارا، الیس، متیو، میلی را به دنیا آورد که متأسفانه یکی از بچه‌ها – میلی – پس از تولد جان باخت. این زوج همچنین درسال2007 صاحب دختری به نام تایگرلیلی شدند.

دارن چاک پدر خانواده به تولد دوقلوها افتخار می‌کند و خبر از سلامت کامل آنها که یک دختر و یک پسر هستند می‌دهد.
او تأکید می‌کند علیرغم حضور این تعداد بچه هنوز از تولد بچه‌های دیگر استقبال می‌کند اما ظاهراً بارداری مجدد می‌تواند برای سلامت همسرش خطرات جدی ایجاد کند و تولد این دوقلوها پایان راه است.
اما تولد این بچه‌ها باعث اعتراض شدید وزارت بهداشت استرالیا شده و این وزارتخانه طی بیانیه‌ای شدیداللحن خطاب به پزشک این خانواده و بیمارستانی که خانم چاک قبلاً دو چهارقلوی خود را آنجا بدنیا آورده بود خاطرنشان کرده باید به او هشدار داده می‌شد که بارداری مجدد میتواند برای او خطرناک باشد و نباید اجازه داده شود که سلامت مادر9 فرزند باردیگر به خطر بیفتد.
وران دی امبرویس پزشک خانواده چاک هنوز به این بیانیه پاسخی نداده است.