وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روابط همسران در فصل پاییز برای ایجاد نشاط!

روابط همسران در فصل پاییز برای ایجاد نشاط!
تغذیه ی روابط :

بعد از گذشت یك تابستان داغ در كنار خانواده زمان آن رسیده كه روابط در زندگی‌تان تغذیه و احیا شود.  اگر شما خلاق و باهوش باشید هنوز می‌توانید زمان برای خودتان پیدا و عشق را در زندگی خود و در این فصل گیج كننده احیا كنید. ما به شما کمک می‌کنیم آن چیزی را كه یك زن انجام می‌دهد تا فضای خالی زندگی را در یك نیمروز پر كند را بفهمید، ما از خود می‌پرسیم كه مادر ها در ابتدای فصل پاییز چه كاری را انجام می‌دهند كه باعث بخشیدن نیروی تازه به ما می‌شود.

دوست داشتن بچه هایتان، دوست داشتن خودتان
بت ویكفیلد 40ساله و اهل نشویل می‌گوید كار هایی مثل رقصیدن با بچه ها یا رفتن به فروشگاه یا رستوران رفتن من را خوش حال می‌كند. من عاشق این زمان هستم چون من می‌توانم زمانی را داشته باشم كه در آن آرامشی بی نقص دارم، فكر هایم كامل می‌شود، تمام تصمیم های من بدون حواس پرتی یا قطع شدگی گرفته می‌شود، با دوستانم ناهار می‌خورم، در خانه طرح هایی را اجرا می‌كنم، و البته زمانی اختصاصی برای پرداخت های كاری و طرح ریزی برای قرار ملاقات هایم دارم. من تلاش می‌كنم تمام كار هایم را قبل از رسیدن اتوبوس انجام دهم بنابراین زمانی كه بچه ها در خانه هستند تمركز كامل دارم. بت می‌گوید یك فعالیت مطلوب كه او را خوشحال می‌سازد این است كه به صورت مشاركتی با بهترین دوستانش به گردش علمی برود، كه این شامل یك حركت مؤثر است كه باعث كه باعث كشف فضا های جدید می‌شود ، این تعجب آور است كه چگونه با ساعت كم شما می‌توانید با بهترین دوستان خود زندگی بهتری بسازید.
 
به طور جدی خود را دوست داشته باشید
امی داماس 36 ساله از اهالی هاوایی كه دو دختر دارد كه به مدرسه نمی‌روند. او به راهی فكر می‌كند كه بتواند حد اقل برای یك ساعت در برنامه ی گیج كننده اش به خودش برسد. او عاشق راه رفتن در كنار اسكله و یا حمام كردن برای مدت طولانی است. من دوست دارم بتوانم هر روز هفته به چشمه ی آب معدنی بروم، اما این واقع بینانه نیست (به قول شوهرم)، من فكر می‌كنم كه ماساژ ماهی یك بار می‌تواند به استرس من كمك زیادی كند و گردش خون من را افزایش دهد بنابراین شما زمانی كه تمام زمان خود را صرف كار های خانه می‌كنید می‌توانید احساس كنید كه تجدید نیرو شده اید. امی همچنین دوست دارد در آخر هفته با شوهرش به زمین گلف بروند و بازی كنند. البته خیلی از ما نمی‌توانیم در زندگی این قدر رویایی باشیم. اما تا حدودی می‌توان به عقیده های امی توجه كرد. شما می‌توانید با دوستان خود در همسایگی خود قدم بزنید. به بسیاری از چشمه های آب معدنی كه در نزدیكی شما وجود دارد در طول هفته بروید این خیلی بهتر از رفتن به ماساژ های گران قیمت است. اگر در نزدیكی محل زندگی شما زمین گلف وجود دارد( حتی اگر بازی گلف را دوست ندارید) تلاش كنید كه به آن جا بروید و به توپ گلف ضربه بزنید. آن جا مكان مناسبی برای خالی كردن خود بعد از یك صبحی كه در گیر حادثه های نا خوشایند است.

موافقت
یك سالن آرایش خوب را انتخاب كنید و به آن جا بروید، این یك عقیده ی خوب است اما نه برای فرار از كار های عادی روزانه، بلكه راه خوبی برای نگه داشتن اعتماد به خود و همسرتان است كه بعد از سه ساعت تمرین فوتبال در زیر باران باز هم جذاب باشید. زمان برای كار های اقتصادی مطمئنا سخت است اما با این حال شما می‌توانید زمان هایی را برای لاك زدن ناخن ها و آراستن خود پیدا كنید. ( حتی اگر یك رژ لب كوچك و ریمل بزنید خیلی بهتر از آن است كه تمام مدت صورتتان یك نواخت باشد) اگر شما خوب به نظر برسید احساس خوبی خواهید داشت. اگر هر دوی شما تنها یك زمان محدود دارید و بچه ها در كنار شما هستند، سعی كنید زمانی را بعد از این كه بچه ها خوابیدند در كنار هم باشید.

زمانی  را برای بودن با همسرتان ایجاد كنید .
پنی سورت 42 ساله به طور سالیانه برنامه ریزی می‌كند تا مدتی را بدون دو پسر خود با شوهرش سپری كند. بعد از 20 سال زندگی مشترك بعضی چیز ها می‌تواند كمی خسته كننده باشد ،‌ اما ما همیشه در سال به سفری بدون بچه ها می‌رویم كه در آن می‌توانیم به بهبود روابطمان کمک کنیم . پنی همچنین مرز هایی را در خانه اش قرار داده است. او محوطه ای را به صورت جداگانه در قسمت بالای خانه برای بچه هایش آماده كرده است كه خودشان را سر گرم كنند.