وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پسر 15ساله عامل تجاوز‌های سریالی!!

پسر 15ساله عامل تجاوز‌های سریالی!!
پلیس شهر گوتنبرگ سوئد اعلام كرد یك نوجوان 15 ساله را به اتهام تجاوز علیه 30 كودك بازداشت كرده است.
انتشار این خبر موجب بهت و حیرت مردم شهر گوتنبرگ شده است. مسئله تجاوزهای سریالی به كودكان مدت‌ها بود در شهر گوتنبرگ دغدغه مردم این شهر و پلیس را برانگیخته بود. در این خصوص پلیس سوئد قبلاً 6 مظنون را دستگیر كرده است.
"اولاف یوهانسون "رئیس مركز جنایی‌ شهر گوتنبرگ در این خصوص می‌گوید: "ما مطمئن هستیم كه این بار گزینه درست را پیدا كرده‌ایم. امیدواریم از طریق شواهد موجود بتوانیم خطاكار بودن این نوجوان را اثبات كنیم".
بیش‌تر جرایم این نوجوان سوئدی در نزدیكی شهر گوتنبرگ رخ داده است‌.
هم اكنون پلیس و مردم گوتنبرگ از این كه مسبب این تجاوزها یك نوجوان 15 ساله بوده است بهت زده شده‌اند.
پلیس شهر گوتنبرگ از آگوست (مرداد‌) تا‌كنون در جست‌و‌جوی علایم و شواهدی بوده است تا بتواند عامل بزهكاری‌های اخیر گزارش شده توسط مردم را شناسایی كند.
از آن زمان موارد متعدد تجاوز علیه كودكان به پلیس گوتنبرگ گزارش داده شد اما در نهایت پلیس این شهر چند مظنون را دستگیر و از آن‌ها بازجویی كرد.
فرد بازداشت شده اهل شهر گوتنبرگ بوده و قبلاً نیز به دلایل جزئی از سوی پلیس شناخته شده بوده است. با این حال رئیس پلیس گوتنبرگ هیچ گاه تصور نمی‌كرده است كه این نوجوان 15 ساله عامل اصلی یكی از بزرگ‌ترین تجاوزهای سریالی به كودكان باشد. علی‌رغم این كه بروز برخی ناهنجاری‌های روانی و روحی در سنین نوجوانی و تأثیرپذیری نوجوانان از خشونت و مسائل جنسی جنایات زیادی را در كشورهای اروپایی رقم می‌زند.