وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رفتارهای جالب و عجیب مردمان کشورهای مختلف!

رفتارهای جالب و عجیب مردمان کشورهای مختلف!
سوئیسی‌ها، تمیزترین مردم دنیا هستند:
سوئیسی‌ها نه تنها خانه و زندگی خود را بلكه خیابان و شهرشان را تمیز نگه می‌دارند. اگر كسی تكه‌ای كاغذ روی زمین بیندازد به وی تذكر داده می‌شود، مردم سوئیس به محیط‌زیست احترام زیادی می‌گذارند و در حفظ آن كوشا هستند.

ایتالیایی‌ها در قهوه درست كردن در جهان مقام اول را دارند:
ایتالیایی‌ها قهوه غلیظ تهیه می‌كنند و طبق نظرسنجی از مردم اروپا، ایتالیایی‌ها نه تنها در تهیه قهوه مهارت دارند بلكه بعد از سوئدی‌ها و نروژی‌ها، قهوه‌خورترین مردم دنیا هستند.

مردان مكزیكی تن‌پرورند:
مردان مكزیكی بسیار تنبل هستند و استراحت را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند. آنان دوست دارند مدت‌ها در سایه درختی بخوابند و آنان افراد پركاری نیستند.

هندی‌ها و احترام به حیوانات:
در فرهنگ هندی‌ها رفتار محبت‌آمیز با حیوانات دیده می‌شود از جمله گاو را كه یك حیوان دوست‌داشتنی می‌دانند! اگر گاوی در وسط خیابان بایستد یا بنشیند رانندگان باید مسیر خود را عوض كنند و بدون این‌كه به گاو توهین شود از كنار آن به آرامی عبور كنند.

انگلیسی‌ها خوش خوراك نیستند:
انگلیسی‌ها علاقه‌ای به خوردن غذاهای متنوع و رنگارنگ ندارند و از غذاهای ساده استفاده می‌كنند. آنان برای طبخ غذاهای خوشمزه به تازگی از فرانسوی‌ها كمك گرفته‌اند. آنان مواد غذایی از جمله گوشت، غلات و سیب‌زمینی را جداگانه مصرف می‌كنند و با یكدیگر تركیب نمی‌كنند.

مردم فنلاند علاقه زیادی به سونارفتن دارند:
قدمت سونا به هزار سال قبل می‌رسد كه ریشه در فنلاند دارد، فنلاند یك منطقه سردسیر بین اروپا و روسیه است و سونا مهم‌ترین مكان‌ اجتماعی می‌باشد و شمار سونا در كشور فنلاند از تعداد خودروهای این كشور بیشتر است.
كانادایی‌ها در زمستان در زیرزمین زندگی می‌كنند:
شاید به دلیل دمای 30 درجه زیرصفر، كانادایی‌ها را وادار كرده كه در زمستان در زیرزمین زندگی كنند، حتی مراكز تجاری و سینما و موزه‌هایشان، نیز در تونل‌های زیرزمینی واقع است.