وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز سه شنبه : 1 دی 1388

فال روز سه شنبه : 1 دی 1388
فروردین: نقشی كه شما در جهان بیرونی دارید باعث می‌شود در طی ماه آینده بیشترین تمركز خود را روی كار و وظیفه تان  بگذارید چرا كه خورشید وارد دهمین خانه مسیر شغلی شما می‌شود. اما شاید شما مایل نباشید كه آزادی خود را از دست بدهید، حتی اگر بدانید كه در قبال این كار موفقیت را به دست می‌آورید. در نهایت، شما مسئولیت خود را بر مستقل بودن ترجیح می‌دهید، حتی اگر از تصمیم خود راضی و خشنود نباشید. دلخور و عصبانی ماندن شما فقط مشكلات را بیشتر می‌كند. حتی اگر احساسات منفی خود را بیان كرده و اجازه دهید كه این احساس در شما باقی بماند، بعدا مجبور خواهید شد كه این نفرت و آزردگی را در خود از بین ببرید.

اردیبهشت: سیاره حاكم شما یعنی ونوس، تحت استرس و فشار است از اینكه شما كارهای بسیاری برای انجام دادن دارید‌ و این می‌تواند مانع لذت بردن شما از این تعطیلات شود چرا كه شما باید انرژی لازم را برای رویارویی با كارهای بی شماری كه در هفته آینده خواهید داشت بدست آورید.اگر چه ممكن است اهداف شما در مسیر شما و درست جلوی رویتان قرار داشته باشند، ‌اما به نظر نمی‌آید كه رسیدن به آنها كار آسانی باشد. اگر احساسات ناگفته شما روی هم انباشته شده، می‌تواند موقعیت و حالت خوشی را در شما تبدیل به نارضایتی و نگرانی كند. وقت را هدر ندهید ؛‌همین الان برای حل كردن مشكلی كه خودتان مسبب گره خورده شدنش بودید اقدام كنید!

خرداد: احساسات شما امروز عمیق‌ترو شدیدتر از همیشه شده و باعث می‌شود احساس ناراحتی و نارضایتی كنید. حرارت خورشید در هشتمین خانه شما یعنی "دیگران" باعث می‌شود كه دیگران بتوانند بوسیله همجواری با پلوتون خودرأی روی ضمیر ناخودآگاه شما تاثیر بگذارند. شما فرصتی برای اشتباه ندارید، پس قبل از اینكه بخواهید برنامه و پروژه جدید را آغاز كنید خوب به آن فكر كنید تا وسط كار مجبور نشوید آن را رها كنید.

تیر: اگر چه ماه رمانتیك شما بهتان یادآوری می‌كند كه چقدر از احساستتان تحت كنترل هستند و چه كار باید بكنید،اما ممكن است شما توانایی تغییر اوضاع كنونی را نداشته باشید. شما باید سعی كنید كه در لحظه اول هر دو جنبه قضایا را ببینید، اما این را هم در نظر داشته باشید كه باید در نهایت یكی از آنها را انتخاب كنید. اما در برابر احساسات‌تان تسلیم نشوید. به ندای درونتان گوش كنید، اما از این مطمئن شوید كه نقشه شما نتیجه منطقی و درستی دارد.‌

مرداد: حتی اگر فكر كنید كه دنیای شما در حال آرام شدن و سر و سامان گرفتن است، اما می‌دانید  كه هنوز كارهای زیادی دارید كه باید در طی ماه آینده انجام دهید. ممكن است احساس كنید كه یك ماجراجویی عالی برای شما می‌تواند تسكینی برای كارسخت و جزییات بی پایان باشد. فراوانی كار شما می‌تواند مقداری برایتان خسته كننده باشد، اما بهتر است كه در مقطعی از زمان كار خود را سر فرصت انجام دهید نه اینكه برای رسیدن به خط پایان عجله كنید!

شهریور: شما قادر هستید كه بدون اینكه از دیگران تاثیر منفی بگیرید یك تغییر اساسی و بزرگ را در زندگی تان ایجاد كنید. ابراز وجود به شما اجازه می‌دهد كه استعدادهای درونی خود را بشناسید و و آنچه از احساسات‌تان كه مجال می‌یابند كه بیان شوند را با دیگران تقسیم كنید‌ و این مهم نیست كه چقدركار پیچیده و دشواری است. با این وجود، شما مایل به این نیستید كه روز تعطیل خود را با یك روز كاری معامله كنید. آنچه را اكنون واقعا ضروری است انجام دهید بدون اینكه نیاز باشد روش تعطیلی خود را بهم بزنید. برنامه ریزی و فكر كردن به آنچه كه می‌خواهید انجام دهید بهتر از این است كه كاری را بدون اینكه به عواقب آن فكر كنید شروع كنید.

مهر: سیاره حاكم شما ونوس عاشق است و امروز از اینكه با سیاره تیره و كدر پلوتون در تماس است زیاد راضی به نظر نمی‌رسد. شما گونه روشن تر و زیباتر پلوتون را ترجیح می‌دهید. هرچقدر قلب شما بیشتر فرصت بازیگوشی داشته باشد، بیشتر احساسات شما ناآرام می‌شود. نخواهید كه همه چیز را كنترل كنید. در عوض،‌ سعی كنید و جدی باشید و تصمیم بگیرید كه در آینده چه كار بكنید.


آبان
: ممكن است امروز در مسیرتان به یك دوراهی مهم برخورد كنید، كه حتی نقشه هم نتواند به شما كمك كند كه باید چه راهی را بروید. به طور معمول، این می‌تواند جریان تصمیم گیری شما را كمی ‌پیچیده و سخت كند. اما هنوز،‌ ونوس رمانتیك مِیل وافر پلوتن را به سلطه تحریك می‌كند، ‌كه می‌تواند یه رابطه زیبا و شیرین را به میدان جنگی برای دو طرف تبدیل كند. پس بهتر است این فرصت بدست آمده را جدی بگیرید و یك رمان ترسناك بخوانید یا اینكه خودتان یكی بنویسید.

آذر: امروز برای شما شرایط تازه‌ای بوجود می‌آید و شما ناگهان تصمیم می‌گیرید كه بلاخره برنامه ریزی كنید و شروع به كار كنید. روش‌های كناره گیری و دوری شما ممكن است تا الان نتیجه داده و موفقیت آمیز بوده، اما شرایط بسرعت تغییر كرده و ممكن است شما مجبور باشید كه تمام تمركز خود را روی این تصمیم بگذارید كه "چگونه میتوانم كاری را كه شروع كرده‌ام را به خوبی به پایان برسانم؟" آهسته پیش بروید و بنیادی ایجاد كنید كه به اندازه كافی مستحكم باشد كه تا آخرین زمان همین جور باقی بماند.

دی: زندگی شما این روزها بیشتر از خورشید انرژی خواهد گرفت چرا كه خورشید تابان وارد اولین خانه از شخصیت شما شده است و باعث می‌شود كه احساسات قلبی‌تان را بیان كنید. دیگران ممكن است بر سرسختی بی پایان شما غلبه كنند، اما شما فقط می‌خواهید كه اوضاع را درست كنید. ممكن است شما احساس رقیبی را داشته باشید كه از جنگ جان سالم بدر برده است. اما دوست ندارید كه اشتباهی كنید كه شما را از مسیر و هدف خود دور كند. راهی پیدا كنید كه در كشمكش و درگیری فائق آیید تا بتوانید در بازی برنده باشید.


بهمن
: شما می‌خواهید كاری كنید تا از گِرِهی كه می‌دانید در آینده در زندگی تان خواهد افتاد پیشگیری كنید. اما هنوز خیلی چیزها هست كه باید آنها را به خوبی راست و ریست كنید قبل از اینكه به خودتان اجازه ابراز هیجان دهید. شما تصمیمات بزرگی برای آینده دارید همانطور كه خورشید وارد دوازدهمین خانه قسمت شما در ماه بعد شده است. به دقت انتخاب كنید، ‌به خاطر اینكه تصمیم آخر شما تاثیر بزرگی بر زندگی تان خواهد داشت.

اسفند: اگر چه ممكن است شما مایل باشید كه با دوستان تان امروزتعامل دوطرفه داشته باشید، احتمالا از این روابط اجتماعی زود خسته خواهید شد چرا كه به كار واقعی شما لطمه می‌زند. شما باید اكنون به تصوری كه در ذهن خود از زندگی داشتید فكر كنید و برای رسیدن به آن برنامه ریزی كنید و نگاه و چشم انداز زیبا و جادویی در تاریكی برای خودایجاد كنید. گفتن یك داستان درباره سفر احساسی خود می‌تواند برای  دیگران انگیزه‌ای باشد تا بتوانند بر ترس خود غلبه كرده و عشق را انتخاب كنند.