وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بیوگرافی هایدی کلوم مدل مشهور آلمانی!

بیوگرافی هایدی کلوم مدل مشهور آلمانی!
هایدی کلام در شهر بریش گلباخ شهر کوچکی در نزدیگی Cologne در آلمان به دنیا آمد. کارکردن به صورت یک مدل حرفه ای برای او به صورت کاملا اتفاقی بود.

تاریخ تولد: 10 ژوئن 1973
قد: 177 سانتی متر
سایز:18
محل تولد: بریش گلباخ ، آلمان
ازدواج: ریک پیپینو میلیونر ایتالیایی (6 سپتامبر 1997- نوامبر 2002 )
(Seal  خواننده – 10 می 2005 که تا کنون دوام داشته)
 
فرزند: اولین فرزند او لِنی متولد 5 می 2004  در نیویورک متولد شد. پدر لِنی که یک ایتالیایی است،  و یک راننده فرمول یک است. لِنی تنها فرزند Briatoreاست.
دختر هایدی کلوم و ریک پیپینو
فرزند اول هایدی کلوم

اولین فرزند سیل و هایدی که Henry Günther Ademola Dashtu Samuel نام دارد در لس آنجلس متولد شد. فرزند بعدی آنها Johan Riley Fyodor Taiwo Samuel در 22 نوامبر 2006 در لس آنجلس در ساعت 17:01 متولد شد.

حدود 2 ماه پیش هایدی کلوم چهارمین فرزند خود که دختر است به نام لو سامویل را نیز به دنیا آورد و بعد از آن دوباره به دنیای مد بازگشت و اعلام کرد دیگر قصد بچه دار شدن ندارد.
هایدی کلوم و چهارمین فرزندش
 
هایدی کلام در شهر بریش گلباخ شهر کوچکی در نزدیگی Cologne در آلمان به دنیا آمد. کارکردن به صورت یک مدل حرفه ای برای او به صورت کاملا اتفاقی بود.

او عکس هایش را برای یک مسابقه مدل که توسط Petra یک مجله برای زنان جوان است برگذار شده بود فرستاد، او مسابقه را برد و با Metropolitan که آژانس مدلینگ آلمان بود قرارداد بست.

بعد از کارکردن در اروپا به عنوان یک مدل که موفقیت زیادی هم برای او داشت، او به امریکا رفت تا مدل بودن را در آنجا هم امتحان کند و موفقیت بیشتری به دست آورد.
 
افزایش روابط او با فروشگاه های زنجیره ای Victoria’s Secret (فروشگاه زنجیره ای فروش لباس زنانه در امریکا) باعث به اوج رسیدن او شد.او هم اکنون یکی از مدلهای گرانقیمت این کمپانی به شمار می‌رود.

در سال 1998 او برای تبلیغ لباس های شنای زنانه که سالانه برگذار می شد انتخاب شد و او را تبدیل به یکی از بهترین مدل های دنیا کرد. پس این موفقیت ها، صندل ها، عطر ها و جواهرات با امضای او به بازار آمدند.

مانند خیلی از مدل های دیگر، مخصوصا Famke Janssen، هایدی نیز به دنبال شغلی در هالیوود می گشت، او به طور مداوم در تلویزیون امریکا و آلمان ظاهر شد و نقش های کوچکی در فیلم های سینمایی داشت. از جمله فیلم موفق The Life and Death of Peter Sellers که زندگینامه Peter Sellers است و در سال 2004 ساخته شد. کلام با یک خواننده بریتانیایی به نام Seal در سال 2005 ازدواج کرد. در همین سال فرزنداولین او به دنیا آمد. او هم اکنون 4 فرزند دارد.

نکات جالب در مورد هایدی کلوم

او پاهای خود را به مبلغ 2 میلیون دلار بیمه کرده است.
او همیشه دندان های خود را که در بچگی افتاده اند در یک کیسه می گذارد و برای خوش یمنی آنها را با خود حمل می کند.
او می گوید: بلوند کردن مو ها مانند این است که آدم یک لامپ برای خودش بخرد.
او معتقد است که اگر به کسی لبخندی بزنی، لبخندی هم پس می گیری.
وقتی من به امریکا آمدم مردم به من کلوچه می گفتند، چون همیشه کلوچه می خوردم.