وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ارتباط آنجلینا جولی و جانی دپ!!

ارتباط آنجلینا جولی و جانی دپ!!

وقتی قرار می‌شود فیلمی با حضور آنجلینا جولی و جانی دپ ساخته شود باید منتظر حاشیه‌های داغی بود. این حاشیه‌ها بیشتر بخاطر رابطه نه چندان خوب آنجلینا و برد می‌باشد، رابطه‌ای که هیچ کس نمی‌داند سرانجام آن چه خواهد شد. مجله استار گزارشی تهیه کرده است که در آن اعلام شده که این دو بازیگر چندین بار به خانه جانی دپ رفته‌اند و با یکدیگر درمورد نقش‌هایشان و نوع بازی صحبت کرده‌اند و ساعاتی را بایکدیگر گذرانده‌اند.

 

همچنین این مجله اعلام کرده است که آنجی صدها ایمیل و پیغام برای جانی دپ فرستاده است و همچنان با او در ارتباط است. فیلم برداری این فیلم آخر این ماه آغاز خواهد شد و باید ببینیم که آیا رابطه این دو افزایش می‌یابد یا خیریک نکته مه را هم نباید فراموش کرد که آشنای برد پیت و آنجلینا جولی هم در زمان فیلمبرداری فیلم خانم و آقای اسمیت آغاز شد، بطوریکه این دو پس از پایان فیلمبرداری، عاشق یکدیگر شده بودند و همین امر موجب جدایی برد از جنیفر انیستون (همسر سابقش) شد و زندگی جدیدی را با آنجلینا آغاز کرد.

 

از طرف دیگر خبر می‌رسد که برد پیت گفته است که هنوز به جنیفر علاقمند می‌باشد و کسی را مانند او پیدا نخواهد کرد اما نمی‌تواند آنجلینا را ترک کند چرا که آنها 6فرزند دارند و فرزندهایش برای او از همه چیز مهم‌تر می‌باشند.