وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گوگل فیلم‌ شما را زیرنویس‌دار می‌كند

گوگل فیلم‌ شما را زیرنویس‌دار می‌كند
با اضافه‌شدن قابلیت "زیرنویس خودكار " به وب سایت یوتیوب شما با فشردن دكمه كنار هر فیلم ویدیوئی قادر خواهید بود كه زیرنویس فیلم موجود را به زبان انگلیسی مشاهده كنید.

منابع اینترنتی به نقل از روزنامه انگلیسی تایمز چاپ لندن خبر دادند: وب سایت ویدیوئی "یوتیوب " كه كاربران در آن تصاویر ویدیوئی خود را به اشتراك می‌گذارند قابلیت جدیدی را معرفی نموده است كه در آن كاربران می‌توانند فیلم‌های ویدیوئی را با زیرنویس‌هایی به زبان‌های دیگر ببینند.

كاربران همچنین با این قابلیت امكان این را خواهند داشت كه فیلم‌های خود را نیز با زیرنویس‌هایی به زبان‌های دیگر به اشتراك بگذارند.

این قابلیت كه با نام " زیرنویس خودكار "( auto-captioning) معرفی شده است از الگوریتم‌های مختلفی استفاده می‌كند كه بر اساس آن متوجه می‌شود كه در فیلم چه چیزی گفته می‌شود و هنگامی كه این قابلیت روشن باشد آنچه كه در فیلم عنوان می‌شود مانند یك زیرنویس در زیر فیلم نمایان می‌شود.

این سیستم پیش از این تنها در قسمت قابلیت "جستجوی صوتی " و بر روی قسمت كوچكی از فیلم های این سایت ویدیوئی كه توسط برخی مشاركت‌كنندگان عمده یوتیوب تهیه شده بود، قرار داشت اما اكنون گوگل به هر فیلم ویدیوئی موجود در این سایت كه به زبان انگلیسی است، این قابلیت را افزوده است.

قابلیت "زیرنویس خودكار " از امروز بر روی یوتیوب عرضه خواهد شد اما گوگل اعلام كرده است كه پشتیبانی كامل این قابلیت از میلیون‌ها فیلم ویدیوئی موجود بر روی یوتیوب زمان خواهد برد.

در همین حال یوتیوب از كاربران خود خواسته است تا در این كار به این سایت كمك كنند و با فشردن كلید درخواست ترجمه كه در كنار هر كلیپ ویدیوئی در این سایت قرار داده شده است اولویت‌بندی فیلم‌های موجود را در این سایت را سرعت بخشیده و سرعت تكمیل روند این قابلیت را بهبود ببخشند.

این قابلیت در حال حاضر تنها برای فیلم‌های ویدیوئی به زبان انگلیسی راه‌اندازی شده است و در چند ماه آینده به زبان‌های دیگر نیز عرضه خواهد شد.