وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پخش «قهوه تلخ» مهران مدیری از شبکه 3

پخش «قهوه تلخ» مهران مدیری از شبکه 3
«قهوه تلخ» مهران مدیری در نوبت پخش قرار گرفت.به گزارش «بانی ‌فیلم»، سریال تلویزیونی قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری که به دلیل اختلافات مالی سرنوشت پخش آن نامعلوم بود، با حل اختلافات در نوبت پخش قرار گرفت.قهوه تلخ قرار است پس از بازبینی طی هفته‌های آینده بطور روتین روی آنتن شبکه سوم سیما رود.

قهوه تلخ : سریالی که نوروزی نبود
پخش مجموعه قهوه تلخ از واخر سال گذشته با حواشی بسیاری روبروشد به طوری که دست اندر کاران این سریال را مجبور به نشان دادن واکنش کرد .همین حواشی باعث شد روابط عمومی مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» اعلام کند : از ابتدا هم قرار نبود این سریال در ایام نوروز به روی آنتن برود.
وفا ملك‌زاده در گفت‌وگو با فارس درباره انتشار اخباری مبنی بر ایجاد مشكل بین شبكه سه سیما و تهیه كنندگان مجموعه «قهوه تلخ» و منتفی شدن پخش این سریال در ایام نوروز گفت: از ابتدا و آغاز كار هم قرار نبود این سریال در ایام نوروز پخش شود و برنامه‌ریزی‌های برای پخش در سال 89 بود.
وی افزود: تمام اخبار منتشر شده پیرامون تعطیلی این پروژه، اختلاف سازندگان آن با صداوسیما و … شایعاتی بیش نیست و عوامل در حال حاضر مشغول ادامه كار ساخت و تصویربرداری هستند.
 
روایت سایت اصولگرااز اختلاف مدیری وتلویزیون
در اوایل روزهای سال 89 بود که خبری توسط سایت اصولگرای جهان منتشر شد با این مضمون كه در آخرین جلسه‌ای كه برای توافق میان مدیران شبكه سوم سیما و تهیه كنندگان این سریال برگزار شد، ظاهرا از طرف مدیر شبكه سوم سیما رقم 5/3 میلیارد تومان برای خرید این سریال پیشنهاد می‌شود، اما آقایان گلیان كه تهیه كنندگی این سریال را برعهده داشته‌اند، علی‌رغم رقم مذكور، درآمد حاصل از آگهی‌های بازرگانی قبل و بخش میانی سریال را هم مطالبه كرده بودند كه مورد تایید مدیران شبكه سوم سیما قرار نمی‌گیرد و بلافاصله پس از این جلسه، تیزر سریال «زن بابا» به كارگردانی سعید آقاخانی از شبكه سوم سیما پخش می شود تا رسما پخش سریال مدیری در ایام نوروز منتفی شود.

ده نمکی دربرابر مدیری
همچنین به گزارش فارس برخی دیگر از این شایعه‌پردازان حضور ده‌نمكی با سریال «دارا و ندار» در پخش نوروزی را عاملی برای پخش نشدن سریال مدیری عنوان كرده بودند!
 
ماجرای قهوه تلخ وحراست سازمان
اواخر اسفندماه بود که سایت خبری تابناک اعلام کرد سریال «قهوه تلخ» به کارگردانی مهران مدیری پخش نخواهد شد.
یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار «تابناک» گفته بود: به دلیل صحبت مسئولان حراست سازمان صدا و سیما با تهیه‌کنندگان «قهوه تلخ»، این سریال به دلیل برخی مسائل روی آنتن نخواهد رفت.
هاشم رضایت، قائم‌مقام مدیر شبکه سه، زمان پخش مجموعه «قهوه تلخ» مهران مدیری را پس از ماه محرم اعلام کرده بود.

واکنش روابط عمومی
پس از انتشار این خبر بود که روابط عمومی سریال با انتشار جوابیه ای نسبت به انتشار خبر تابناک واکنش نشان داد.متن جوابیه به شرح زیر بود:
مدیریت محترم سایت خبری تابناک
با سلام
احتراما بدینوسیله خبر مربوط به عدم پخش سریال «قهوه تلخ» به دلایل مشکلات مطروحه در خبر تکذیب می‌گردد. خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به اصلاح خبر درج‌شده در سایت اقدام مقتضی معمول گردد.
با تشکر
مدیر روابط عمومی پروژه قهوه تلخ
وفا ملک‌زاده
 
تکذیبیه ای که تایید کرد؟
البته «تابناک»نیز توضیحات خودرا منتشر کرده ونوشت :دوستان عزیز پروژه سریال «قهوه تلخ» با فرستادن این تکذیبیه، خبر «تابناک» مبنی، بر پخش نشدن این سریال را به نوعی تأیید کرده‌اند، چرا که تنها «عدم پخش سریال قهوه تلخ به دلایل مشکلات مطروحه» را تکذییب کردند و توضیحی درباره زمان پخش این سریال و این‌که آیا اساسا پخش خواهد شد یا نه ذکر نکرده‌اند!گفتنی است، در خبر «تابناک» هیچ‌گونه اشاره‌ای به دلیل عدم پخش این سریال نشده است.بنابراین، اگر احیانا دوستان عزیز سریال «قهوه تلخ» یا کاربران محترم «تابناک» گمان کرده‌اند که چون از سوی حراست سازمان صداوسیما، دستور پخش نشدن سریال اعلام شده، پس دلیل عدم پخش سریال، مشکلات حراستی است، تصور اشتباهی بوده و اساسا «تابناک» هم چنین دلیلی را تکذیب می‌کند.
 
سریالی با 33بازیگر
بنابراین گزارش، «قهوه تلخ» 33 بازیگر اصلی دارد و داستان آن با بازی سیامك انصاری در نقش مورخ آغاز ‌شد. او در ابتدای داستان كه در دنیای امروز می‌گذرد، یك فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌كند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود كه در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود كه این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند.
«محمدرضا هدایتی» نیز پادشاه این كاخ است، «علی لك‌پوریان» نقش ملیجك را ایفا می‌كند. «ساعد هدایتی» نیز پزشك دربار است.
در مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» كه به تهیه كنندگی «مجید آقاگلیان» و «حمید آقاگلیان» ساخته می‌شود، بازیگرانی نظیر سیامك انصاری، علی لك‌پوریان، آرام جعفری، سحر زكریا، الیكا عبدالرزاقی، سحر جعفری جوزانی، هادی كاظمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، فلامك جنیدی، سعید پیردوست، ساعد هدایتی و … ایفای نقش می‌كنند.
داستان‌های مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» توسط امیر مهدی ژوله و خشایار الوند نوشته شده است و مهران مدیری در آن نقش یك تاجر ونیزی را ایفا می‌كند.