وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شایعه ازدواج الناز شاکر دوست با دروازه بان پرسپولیس

شایعه ازدواج الناز شاکر دوست با دروازه بان پرسپولیس

این خبر را یک “پیش خبر” حساب کنید. خبر اصلی و رسمی دراین رابطه به احتمال زیاد طی یکی دو ماه و نهایتا سه ماه آینده به گوش شما خواهد رسید.
هرچند در فوتبال اروپا سابقه ازدواج فوتبالیستها و هنرمندان کم نیست. مانند ازدواج دیوید بکهام با ویکتوریا یا نامزدی پیکه مدافع بارسلونا با شکیرا اما تا کنون ندیده و نشنیده ایم که این اتفاق در فوتبال ایران روی داده باشد.

البته یکی دو سال پیش شایعه ازدواج علیرضا حقیقی سنگربان پرسپولیس با الناز شاکردوست منتشر شد اما این خبر به سرعت توسط هر دو نفر تکذیب شد و حتی کار به شکایت از رسانه ای که این خبر را منتشر کرده بود نیز کشید.
اما به زودی و برای اولین باریک فوتبالیست مطرح که اکنون حدود ۳۱ سال سن دارد و بازیکن تیم ملی هم هست با یک بازیگر جوان سینمای ایران ازدواج خواهد کرد.

شایعه ازدواج الناز شاکر دوست با دروازه بان پرسپولیس

ظاهرا آشنایی این دو نفر از چهار سال پیش آغاز شده و دو طرف مترصد فرصت مناسبی بوده اند تا بتوانند شرایط ازدواج را فراهم کنند.
راستش اگر بخواهیم به اصطلاح کد بدهیم و مثلا حرف اول نام و نام خانوادگی این دو نفر را بنویسیم تشخیصش بسیار آسان خواهد شد و چون هنوز این خبر از طرف آنها به صورت رسمی اعلام نشده ما هم از نام بردن حروف اول اسامی آنها خودداری می کنیم.
فقط تا اینجا بدانید که از لحاظ میانگین قدی فوتبالیست مورد نظر ما به میزان نسبتا قابل توجهی از خانم بازیگر بلندتر است.
همچنین اختلاف سنی این دو نفر چهار سال است یعنی آقای فوتبالیت چهار سال از خانم بازیگر بزرگتر است.