وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انتشار کلیپ غیراخلاقی منتسب به یک بازیگر

انتشار کلیپ غیراخلاقی منتسب به یک بازیگر
در کنار ضعف قانونی برخورد با سود جویانی که از طریق انتشار فیلم و عکس خصوصی مردم با بی آبرو نمودن آنها به ثروتهای هنگفت دست می یابند، شاید خلا برخورد فرهنگی نیز کاملا به چشم بخورد.

پس از آنکه چندی پیش کلیپی حاوی تصاویر غیر متعارف منتسب به هنرپیشه زن مشهور سینما از طریق اینترنت و برخی افراد فرصت طلب در حال انتشار بود،متاسفانه مشاهده شده است که این تصاویر از طریق گوشی های موبایل نیز در حال گسترش و انتشار است!

چندی پیش رئیس پلیس تهران با اشاره به گستردگی ابزارهای ارتباطی، با طرح این سوال از مردم که چه اصراری وجود دارد که از خصوصی ترین لحظات زندگی خود عکسبرداری یا فیلمبرداری نمایند، به جلوگیری خود اشخاص از انتشار عکسها و فیلمهای خصوصی اشاره نمود. اما این تمام مساله نیست.

متاسفانه برخی چهره های مشهور که بیشتر در قشر هنرپیشه ها و ورزشکاران دیده می شوند، علیرغم اطلاع از احتمال توزیع فیلم و عکس خصوصی خود هیچ تلاشی برای جلوگیری از این موضوع ندارند.

باید قبول کرد که در دنیای امروز و به جهت افول ارزشهای اخلاقی و نیز استفاده ناصحیح از تکنولوژی روز، بسیاری از محدودیتها باید توسط خود اشخاص لحاظ شود.

در همین زمینه متاسفانه در روزهای گذشته بار دیگر شاهد توزیع گسترده کلیپی حاوی صحنه‌های حضور نامتعارف یکی از هنرپیشه های زن سینما بودیم.

این تصاویر که متاسفانه بطور گسترده از طریق بلوتوث در حال انتشار است،برای چندمین بار در طی ماههای گذشته اتفاق افتاده است.

هر چند این هنرپیشه مشهور سینما تصاویر منتسب به خود را جعلی و فقط در حد یک شباهت ظاهری دانسته است،اما باید به این نکته تاکید داشت که نظر به کمین سودجویان برای ورود به زندگی خصوصی این افراد،دقت بیشتر این افراد برای حضور متعارف در محافل گوناگون ضروری بنظر می رسد.

اما از سوی دیگر دست به دست شدن چنین تصاویری از سوی برخی افراد فرصت طلب، حرکتی ناپسند می باشد که بنظر می رسد،برای جلوگیری از گسترش چنین اقداماتی، نیاز به هوشیاری بیشتری از سوی مردم می باشد.