وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معاوضه مهریه هزار سكه‌ای با یک ساعت مچی

معاوضه مهریه هزار سكه‌ای با یک ساعت مچی
فارس: زن جوان در دادگاه خانواده، یك هزار سكه طلا مهریه خود را در مقابل به دست آوردن ساعت مچی مورد علاقه‌اش بخشید.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواستی را به قاضی یكی از شعب ارائه كرد.

این زن 27 ساله در حضور قاضی شعبه 240 این مجتمع مدعی شد كه مهریه هزار سكه‌ای خود را در مقابل ساعت طلای شوهرش كه از پدرش به ارث رسیده است، می‌بخشد.

وی ادامه داد: من مهریه‌ام را مطالبه كرده‌ام ولی می‌دانم شوهرم توانایی پرداخت آن را ندارد و تنها موضوعی كه باعث می‌شود من این ساعت را به دست بیاورم، همین درخواست مهریه است.

مرد 32 ساله در دادگاه حضور داشت و گفت: من نمی‌توانم ارثیه و هدیه پدر فوت شده‌ام را به همسرم بدهم. این ساعت برای من سرشار از خوشبختی و شانس بوده است و حالا اگر او را به همسرم بدهم، شانس از من دور می‌شود.

وی ادامه داد: اگر همسرم ساعت طلای مرا بخواهد، من او را طلاق می‌دهم؛ مهریه‌اش را نمی‌توانم نقدا پرداخت كنم ولی حاضر هستم به زندان بیافتم تا ساعت را از دست ندهم.

زن در حضور قاضی تصریح كرد: با تمام وجود و به هر قیمتی، ساعت طلای شوهرم را می‌خواهم و مهریه‌ام را هم برای به‌دست آوردن آن می‌بخشم.

وی در ادامه اظهاراتش گفت: تنها خواسته من این است كه شوهرم این ساعت را به من بدهد و قصد آزار او یا مهریه گرفتن ندارم و شوهرم باید با این موضوع كنار آمده و ساعتش را به من بدهد.

مرد جوان در نهایت تسلیم خواسته همسرش شد و خطاب به قاضی دادگاه گفت: با این موضوع كنار می‌آیم ولی دیگر مهریه و نفقه به او نمی‌دهم و باید این موضوع را همسرم قبول كند.

زن جوان هم با شروط شوهرش موافقت كرد و گفت: من فقط ساعت‌ مچی طلای همسرم را می‌خواهم و مهریه خود را بخشیده و نفقه نمی‌خواهم.

قاضی رسیدگی‌كننده به این پرونده، بعد از شنیدن اظهارات این زوج، مرد جوان را محكوم به دادن ساعت مچی طلای ارث پدرش، به همسرش كرد.