وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پیست اتومبیلرانی مدرن + عکس

پیست اتومبیلرانی مدرن + عکس
به گزارش carx1 ، پیست اتومبیلرانی مدرن و بسیار زیبای ابوظبی که در جزیره یاس قرار دارد به نام "یاس مارینا " شناخته می شود و برای اولین بار واجد ویژگی های منحصر یه فرد می باشد . هرمان تیلکر آرشیتکت مشهور پیستهای اتوموبیلرانی جهان که پیش از این پیست سپانگ مالزی و صخیر بحرین را طراحی کرده ،‌برای پیست ابوظبی ویژگی های جالبی را طراحی کرده است .
 
امسال در رقابتهای فرمول یک ،‌گرند پری ابوظبی در کشور امارات به جای گرند پری برزیل به عنوان گرندپری پایانی مسابقات در تقویم قرار گرفت . به گزارش carx1 ، پیست اتومبیلرانی مدرن و بسیار زیبای ابوظبی که در جزیره یاس قرار دارد به نام "یاس مارینا " شناخته می شود و برای اولین بار واجد ویژگی های منحصر یه فرد می باشد.

هرمان تیلکر آرشیتکت مشهور پیستهای اتوموبیلرانی جهان که پیش از این پیست سپانگ مالزی و صخیر بحرین را طراحی کرده ،‌برای پیست ابوظبی ویژگی های جالبی را طراحی کرده است . این پیست دارای 20 پیچ با مشخصات کاملا متفاوت است و از نظر قرار گرفتن تماشاگران نیز تجربه جدیدی است . علاوه بر این قرار است قسمتی از مسابقه خودروها در تونل های کوتاه و زیبا انجام شود. گرند پری ابوظبی باحمایت حیرت آور امیر ابوظبی وارد مسابقات فرمول یک شده است.