وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چگونه در مواقع سختی، خونسرد باشیم؟

چگونه در مواقع سختی، خونسرد باشیم؟
اگر مصاحبه ای دارید تشویش و نگرانی تان کاملا طبیعی است. اگرچه برای از بین بردن نگرانی و استرس راهکار قطعی ای وجود ندارد اما راههایی برای آرام کردنتان وجود دارد که در زیر آمده است:

* آماده شوید:
اکثر ما، وقتی هنوز کاملا آمادگی کاری را نداریم نگران و عصبی می شویم. اگر سخنرانی دارید، یک شب قبل از آن تمرین کنید و یادداشت بردارید یا زمان بیشتری را صرف تمرین روی متن سخنرانی تان بکنید طوری که به زمان حضورتان لطمه ای نخورد و سر موقع در جمع مهمانان حاضر شوید. زیرا هرچه دیرتر به محل برسید دستپاچگی شما بیشتر می شود و تمرکزتان را از دست می دهید. همچنین قبل از سخنرانی کاملا استراحت کنید تا بدون استرس بتوانید یک سخنرانی خوبی را ارائه دهید.

* خودتان را آرام کنید:
از خوراکی هایی که خاصیت آرامش بخشی دارند استفاده کنید مثلا چای بابونه بخورید. اما از مواد مهیج و هیجان انگیز مانند کافئین و سیگار و مشروبات الکلی که ضربان قلبتان را بالا می برد پرهیز کنید. شما هرگز نمی دانید بدنتان در مقابل این مواد چه واکنشی نشان می دهد. پس چرا ریسک کنید؟

* تنش ها را از خودتان دور کنید:
معمولا وقتی که تنش و نگرانی به سراغمان می آید، ماهیچه هایمان به هم گره می خورد که درنتیجه گردش خونمان کم می شود و امکان ریلکس شدن و آرامش داشتن سختتر می شود. برای اینکه از این اتفاق جلوگیری کنید، ماهیچه های پایتان را منقبض کنید، تا 5 بشمارید و ماهیچه ها را آزاد کنید. به همین روش انقباض ماهیچه های نقاط دیگر بدنتان را ادامه دهید، و وقتی ماهیچه های  شانه ها و گردنتان را منقبض کردید، متوقف کنید.

* هوا را به داخل فرو ببرید:
اگر نفس عمیق می کشید، هوا را از طریق بینی تان از شکمتان (نه از قفسه سینه تان) به داخل بکشید. این کار، آرامشی را برای شما به ارمغان می آورد.
 
* با پزشک مشورت کنید:
مصرف بعضی داروها باعث عصبی شدن و تشویش و نگرانی می شود. اما انجام دادن یوگا به صورت مرتب تاثیر بسزایی در از بین بردن تنش ها و نگرانی ها دارد همچنین یوگا یک راه طولانی مدت برای کنترل اعصاب می باشد.