وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معین شایعه سفرش به ایران را تکذیب کرد

معین شایعه سفرش به ایران را تکذیب کرد
نصرالله معین (معروف به معین ) شایعه سفرش به ایران را تکذیب کرد.طی هفته های گذشته، خبر ورود چند خواننده مشهور ایرانی مقیم امریکا از جمله حبیب محبیان (معروف به حبیب ) و بیژن مرتضوی به ایران در سایت های خبری این کشور منتشر شده بود.
 
برخی سایت های داخل ایران نیز از سفر معین به تهران در روز چهارشنبه هفته گذشته خبر داده بودند، اما او از خانه اش در غرب لس آنجلس به بی بی سی فارسی گفت: "دوست دارم بعد از سی سال دوری و مهاجرت به آمریکا به وطنم بازگردم و حتی تصمیم داشتم که برای سالگرد درگذشت مادرم در ایران حضور داشته باشم ولی این آرزو عملی نشد.
 
"معین که جمعه گذشته در جشن فارغ التحصیلی دختر خود، پریچهر معین، در لس آنجلس شرکت کرد، گفت که به هیچ قیمتی حاضر به غیبت از این اتفاق بزرگ خانوادگی نبوده است

معین شایعه تصمیم به اجرای کنسرت در داخل ایران را هم کرد و در عین حال گفت: "من با هنرمندان داخل ایران در تماسم و جزو اولین خوانندگان لس آنجلس بوده ام که با نوازندگان و آهنگسازان و ترانه سرایان داخل ایران کار ضبط کرده ام.

 
""در حال حاضر دو کار جدید دریافت کرده ام که موسیقی آن در ایران ضبط شده و روزها برای ضبط صدای خودم روی آهنگ ها به استودیو می روم."آهنگ های جدید معین در تور کنسرت های دور دنیای او که از ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور ) از سالن همراسمیت امپایر لندن آغاز می شود، همراه با ارکستر سازهای زهی اجرا خواهد شد.
 
دیروز، دوشنبه، در پی انتشار گزارش هایی مبنی بر سفر چند خواننده مشهور مقیم لس‌آنجلس به ایران، اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر محمود احمدی نژاد، در پاسخ به خبرنگاران گفته بود: "من مسئول صدور مجوز ورود به آنها نیستم اما فعالیت یک ایرانی در داخل و خارج از کشور ، مطابق چارچوب و قوانین آزاد است و مشکلی ندارد