وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زن فرانسوی هشت نوزادش را خفه کرد!!

زن فرانسوی هشت نوزادش را خفه کرد!!
مقام های قضایی در فرانسه می گویند زنی در شمال این کشور به قتل هشت نوزادش اذعان کرده است اما می گوید که شوهرش چیزی در این باره نمی دانسته است.

به گزارش بی بی سی، دومینیک کوترز در ارتباط با مرگ این کودکان که در فاصله سال های 1989 تا 2006 روی داد موضوع تحقیقات است. شوهرش متهم نشده و آزاد شده است.

آقای کوترز ابتدا به خاطر این ادعا که در پنهان کردن اجساد نقش داشته و این جنایات را گزارش نکرده است موضوع تحقیق بود.

خانم کوترز 47 ساله با اتهام قتل عمد نوزادان روبروست.

بقایای اجساد روز چهارشنبه در روستای "ویلرز او ترتره" در نزدیکی شهر لیل در شمال فرانسه پیدا شد.

صاحبان جدید خانه بقایا را در باغچه خانه مشاهده و پلیس را خبر کردند که برای جستجوی بیشتر در دو خانه از سگ های بویاب کمک گرفت.

این خانه به والدین زن بازداشت شده تعلق دارد.

پلیس سپس خانه دیگری در روستا که به زوج بازداشت شده متعلق است را جستجو کرد و آنجا موفق به یافتن اجساد نوزادان بیشتری شد.

دادستان پرونده گفت کوترز اظهار داشته است که او کاملا از بارداری ها با خبر بود اما دیگر بچه نمی خواست و در ضمن میلی به رفتن نزد پزشک برای جلوگیری از حاملگی نداشت.

دادستان افزود: "با توجه به شمار نوزادان این موردی غیرطبیعی است."

کوترز گفت که پس از اولین زایمان دشوار که به وزن زیادش مربوط می شد، دیگر نمی خواست هیچ دکتری را ببیند. دادستان گفت که متهم در دوران بارداری ها و زایمان ها تنها بود.

بقایای یافت شده در خانه اول در پلاستیک پیچیده شده بود، و شش جسد دیگر درحالی که به خوبی با پلاستیک مهر و موم شده بود در پارکینگ خانه دوم در زیر اشیای مختلف پنهان شده بود.

دادستان ها گفتند به نظر می رسد که این نوزادان در فاصله سال های 1989 تا 2007 متولد شده بودند هرچند آزمایش های بیشتر برای تعیین تاریخ دقیق تولدها لازم است.

به گفته دادستان کوترز گفت که به دلیل چاقی همسرش هرگز متوجه بارداری ها نشده بود، و اصلا خبر نداشت که بچه ها را پس از تولد از بین برده است.

این زوج دو دختر بزرگ و نوه هایی دارند.