وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سریال‌ها و ‌برنامه‌های شبكه سه سیما در ماه رمضان

سریال‌ها و ‌برنامه‌های شبكه سه سیما در ماه رمضان
به گزارش فارس،ویژه برنامه‌های شبكه سوم سیما در ماه مبارك رمضان اعلام شد.
 ویژه برنامه‌های شبكه سه سیما در ماه مبارك رمضان 1431 هجری قمری به شرح زیر است:
* «جراحت»
سریال داستانی «جراحت» در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای به روی آنتن می‌رود و پخش آن از روز پنجشنبه 21 مردادماه آغاز خواهد شد.
این سریال هر شب ساعت 20:30 به روی آنتن می‌رود و تكرار آن نیز روز بعد ساعت 15:50پخش می‌شود.
نویسنده «جراحت» سعید نعمت الله است و به كارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه كنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده است.
در این سریال امین تارخ، ثریا قاسمی، علی عمرانی، فرهاد اصلانی، آتنه فقیه نصیری، مهوش صبركن، رامین راستاد، لیلا بلوكات، هستی مهدوی‌فر، یاسر جعفری، میلیشیا مهدی‌نژاد، كریم اكبری مباركه، گیتی قاسمی و … ایفای نقش كرده‌اند.
در خلاصه داستان سریال آمده است: لطیفه، پیرزنی كه در مكتب خانه‌های قرآنی روزگار گذرانده و بزرگ شده و با همسری متدین ازدواج كرده است، بعد از مرگ همسرش، دو پسرش «بزرگ» و «اسماعیل» را به دندان گرفته و شرافت‌مندانه بزرگ كرده و برایشان خانه و خانواده تشكیل داده است.
 
همه این شرایط خوب و مناسب زمانی دست خوش تغییر می‌شود كه در پی اتفاقی، اتحاد و گوش سپردن به حرف مادر را فراموش می‌كنند و در دام فتنه بنی‌امیه‌وار شخصی گرفتار می‌شوند… این فراموش كردن ضربه‌ای است بر پیكره دو خانواده كه روز به روز آنها را در مسیر سرازیری دهشتناك قرار می‌دهد و سقوطی غیر قابل جبران…
* «خانه به دوش»
مجموعه تلویزیونی «خانه به دوش» به نویسندگی و كارگردانی «رضا عطاران» نیز كه سال‌های قبل از شبكه سه پخش شد، دوباره در 13 قسمت90 دقیقه‌ای پخش می‌شود.
بنابراین گزارش، این سریال از پنجشنبه 24 مرداد ،هر روز به جز جمعه‌ها، ساعت10:40پخش می‌شود.
در این سریال حمید لولایی، مریم امیرجلالی، علی صادقی، آناهیتا همتی، فلور نظری و… ایفای نقش می‌كنند.
ماشاء الله و اصلان، دو دوست و همبازی قدیمی كه اتفاقاً باجناق نیز هستند چندسالی است كه باهم روابط خوبی ندارند. این كدورت از زمانی آغاز شده كه دو باجناق به اتفاق، مدیریت شركتی را عهده‌دار می‌شوند كه این شراكت به دلایلی به سرانجام نمی‌رسد.
 
ماشاءالله شراكتش را با اصلان به هم زده خود را كنار می‌كشد و اصلان شركت را سروسامان داده و حالا پس از چندسال وضعیت مالی خوبی به هم زده است و برعكس ماشاء الله كه دخلش كفاف خرجش را نمی‌دهد، مجبور شده به هردری بزند تا روزگار بگذراند و حال پس از چند سال اوضاع مالی‌اش تعریفی ندارد، وانتی فكستنی دارد و هندوانه فروشی می‌كند و …
*«ویژه برنامه افطار»
ویژه برنامه افطار در 30 قسمت 70 دقیقه‌ای از پنجشنبه 25 مردادماه، هر شب ساعت 19:00 پخش می‌شود. این برنامه به تهیه كنندگی سید علی احمدی ساخته می‌شود و برنامه‌ای زنده و گفت‌وگو محور است كه میهمانان برنامه به صورت خانوادگی و تیم‌های موفق در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و بعضا سیاسی با نگاه ویژه به نقش جوانان در خانواده‌ها است.
*«منظر ماه»
برنامه «منظر ماه» در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای از پنجشنبه 21 مرداد، هر شب ساعت 21:15 با طراحی، تهیه كنندگی و مجری طرح نورالدین عبدالله‌پور پخش می‌شود.
این برنامه با هدف معرفی، الگوسازی، بصیرت افزایی، بررسی زندگی و فعالیت‌های قرآنی 30 خانم فعال در 28 استان كشور كه توسط 30 مستندساز و فیلمساز با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نیروی بومی تولید شده است.
این برنامه با مشاركت مركز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده است.
* «روزگار مردمان دور دست»
برنامه «روزگار مردمان دور دست» در 30 قسمت 20 دقیقه‌ای در ماه رمضان هر روز ساعت 13:30 پخش می‌شود.
این برنامه كه تهیه كنندگی و كارگردانی آن را موسی جابری برعهده دارد، به این مساله می‌پردازد كه در مناطق عشایری و دور دست كشور، انسان‌هایی به صورت گمنام ولی پر تلاش زندگی می‌كنند كه خدماتشان هم برای نزدیكان و هم برای عامه مردم مفید است. با توجه به این كه تلاش‌های مذكور در ماه رمضان با كم‌ترین توقع و با حداكثر همت صورت می‌گیرد، بنابراین چنین انسان‌ها و گروه‌هایی مصداق عینی كار و همت مضاعف هستند.
علاوه براین آشنایی، زندگی این مردم و مشكلاتشان می‌تواند بخشی از توقعات بی‌مورد انسان‌های طبقه متوسط را به چالش بكشد، بدین معنا كه امكانات كم و زندگی فقیرانه این آدم‌ها الگوئی است برای كسانی‌كه تلاش نمی‌كنند از زندگی ناراضی‌اند و برای تغییر زندگی خود قدم بر نمی‌دارند.
این برنامه، علاوه بر موارد فوق ما را با شیوه زندگی، جاذبه‌های محیطی و فرهنگ مردمان عشایر آشنا می‌كند.
بخشی از موضوعات این مجموعه عبارتند از پرستاران بخش سرطانی، كارگران استخراج سنگ، كتابخانه‌های سیار عشایری، كمپ‌های ترك اعتیاد، كشاورزی سنتی، آب‌رسانی به مناطق محروم كه فاقد آب آشامیدنی هستند و…
*«سمت خدا»
این برنامه ویژه ماه مبارك رمضان هر روز به جز پنجشنبه و جمعه ساعت14:00 پخش می‌شود.
تهیه‌كنندگان این برنامه عبدالمجید ركنی و محمدرضا ماندگاران هستند.
این برنامه به موضوعاتی مانند انس با نهج البلاغه، دین‌داری در آخرالزمان، توبه و گناه، فضیلت ماه‌های رجب، شعبان و رمضان، روابط در خانواده دینی و… باحضور كارشناسانی چون حجج الاسلام رنجبر، علی اكبری، عالی، ماندگاری، خانم نیل‌چی‌زاده اجرا خواهد شد.
* «تلاوت قرآن كریم»
«تلاوت قرآن كریم» از پنج‌شنبه 21 مرداد هر روز ساعت 14:45 روی آنتن می‌رود.
این برنامه در30 قسمت 60 دقیقه‌ای به تهیه كنندگی سیدحامد نجفی با حضور قاریان برجسته بین‌المللی از حرم حضرت معصومه(س) به‌صورت زنده پخش می‌شود.
* «كیمیا(3)»
این برنامه حاوی سخنان و رهنمودهای اخلاقی، قرآنی حضرت آیت‌الله مهدوی‌كنی در 30 قسمت 10 دقیقه‌ای از پنج‌شنبه 21 مرداد، هرشب ساعت 22:15 روی آنتن می‌رود.
تهیه كننده این برنامه حمید نوبهار است.
* «سخنرانی مذهبی»
برنامه «سخنرانی مذهبی» به تهیه‌كنندگی سیدعبدالمجید ركنی وسیدمحمدهادی حجتی در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای از پنجشنبه 21 مرداد هرروز صبح‌ها از ساعت 6:30 روی آنتن می‌رود و تكرار آن ساعت 14:00 هر روز پخش می‌شود.
آیت‌الله ناصری، حجج‌الاسلام انصاریان، رفیعی، نقویان، پناهیان و ماندگاری از جمله سخنرانان این برنامه هستند.
* «سفره‌های آسمانی»
برنامه «سفره‌های آسمانی» در 30 قسمت 25 دقیقه‌ای از برنامه‌های گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبكه سه سیما است كه از جمعه 22 مرداد ساعت 9:15 روی آنتن خواهد رفت.
این برنامه فعالیت‌های كمیته امداد در 15 استان كشور (هرمزگان، كرمان، یزد، اصفهان، مركزی، قم، قزوین، كردستان، زاهدان و…) را به تصویر می‌كشد.
تهیه كننده این برنامه حسین فریدونی و مجری آن افشین زی‌نوری هستند.
* «نوای قدسی»
این مجموعه برنامه در 30 قسمت 60 دقیقه‌ای از پنج‌شنبه 21 مرداد هر بامداد ساعت 5:30 روی آنتن می‌رود.
در «نوای قدسی»، ترتیل 30 جزء قرآن كریم توسط قاریان برجسته بین‌المللی در صحن گوهرشاد به‌صورت زنده پخش می‌شود.
تهیه كننده «نوای قدسی»، علی اهرابی‌نیا است.
* «حكمت‌های نهج‌البلاغه»
این برنامه شامل 104 میان برنامه 5/1دقیقه‌ای است كه از پنج‌شنبه 21 مرداد هر روز در سه نوبت به‌صورت میان برنامه روی آنتن شبكه سوم سیما خواهد رفت.
آموزش و ترویج جملات حكمت‌آمیز و پرارزش امیرمؤمنان علی (ع) در خصوص شناخت اسرار سالم زیستن و ارزش‌های انسانی از اهداف این برنامه است.
تهیه كننده «حكمت‌های نهج‌البلاغه» مجید سلم‌آبادی است.
* «زلال احكام»
پخش این برنامه از گروه فرهنگ و معارف اسلامی در 36قسمت 10 دقیقه‌ای از شنبه 16 مرداد آغاز شده است و هر روز به جز جمعه‌ها در ساعت 12:45 روی آنتن می‌رود.
تهیه كننده و كارگردان این مجموعه برنامه «محمدرضا عطارد» است و در آن، حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده به سؤالات مردم و مخاطبان كه از طرق مختلف (پیامك، تلفن، پست الكترونیكی و نامه) به برنامه رسیده است، پاسخ می‌دهد.
* «شهر خدا»
این مجموعه برنامه در30 قسمت 25 دقیقه‌ای از جمعه 22 مرداد هر روز ساعت 18:00 روی آنتن می‌رود. تهیه‌كننده و كارگردان این برنامه نجم‌الدین شریعتی است. «شهرخدا» عنوان برنامه‌ای‌ تركیبی است كه با حضور كارشناسانی چون حجةالاسلام دكترمرتضی آقاتهرانی، حجةالاسلام علی سرلك و … به موضوعاتی در خصوص ماه مبارك رمضان، شب‌های قدر، مسائل فردی و اجتماعی می‌پردازد.
* «نجوا»
این برنامه در 26 قسمت 5 دقیقه‌ای ازپنجشنبه 21 مرداد، هر روز به صورت میان برنامه روی آنتن شبكه سه خواهد رفت.
«نجوا» با ساختاری جدید در صدا و تصویر «مناسبت‌های مذهبی» چون ماه مبارك رمضان را از منظر قرآن، احادیث معصومین، سخنان بزرگان از جمله شهید مطهری، علامه جعفری، مرحوم كافی و … و با استفاده از مناجات آیت‌الله جوادی آملی تولید شده است.
گویندگان برنامه وحید جلیلوند، یاسر دعاگو و بارانی هستند.
تهیه‌كنندگی و كارگردانی برنامه «نجوا» را «مجید خواجه‌نژاد» برعهده دارد.
* «نمایشگاه قرآن»
برنامه «نمایشگاه قرآن» در30 قسمت 20 دقیقه‌ای از شنبه 23 مرداد، هر روز در ساعت 22:30 به انعكاس اخبار و برنامه‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم می‌پردازد.
در این برنامه مصاحبه با مسئولان نمایشگاه، مسابقه و طرح ملی «هر روز با قرآن» با اجرای میثم آقابیگی و احمد اكبرنژاد هر روز به‌طور زنده پخش خواهد شد.
تهیه كنندگی و كارگردانی این مجموعه برنامه را «سیدمصطفی موسوی» برعهده دارد.
* «راویان آفتاب»(هجرت ماه)
این برنامه در 10قسمت 20 دقیقه‌ای از شنبه 23 مرداد ساعت 23:30 به تهیه‌كنندگی و كارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان روی آنتن خواهد رفت.
«راویان آفتاب»(هجرت ماه) درباره روحانیونی است كه از شهر محل زندگی خود، برای تبلیغ دین، پاسخ به نیازهای دینی و برطرف كردن مشكلات زندگی مردم به مناطق دور افتاده كشور مهاجرت كرده‌اند.