وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آب این میوه باعث درمان عفونت های ادراری می شود!

آب این میوه باعث درمان عفونت های ادراری می شود!
اگر آب ذغال اخته نوشیدنی مورد علاقه شما است، پس خیلی خوش شانس هستید؛ چون دانشمندان اخیرا دریافته‌اند كه این آب میوه می‌تواند از بروز عفونت‌های مجاری ادراری جلوگیری كند و برای مقابله با این نوع عفونت‌ها مفید است.
به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا،‌ این پژوهش مكانیسم‌های اساسی مربوط به عفونت‌های میكروب «ای كولی» را آشكار می‌سازد و احتمالا به كشف داروهای آنتی بیوتیك جدید و مواد جدید مقاوم به عفونت‌ها برای دستیابی به ابزار غیرتهاجمی پزشكی منجر خواهد شد. عفونت‌های ادراری در اثر چسبیدن میكروب «ای كولی» به سلولها بروز می‌كند.
مطالعات انجام شده از سوی تری كامسانو، پروفسور مهندسی شیمی در WPI نشان داده است: آب ذغال اخته توانایی میكروب «ای كولی» را در چسبیدن به سلولهای مجاری ادراری كاهش می‌دهد. در پژوهش جدید چگونگی این فرایند به دقت تشرح شده است.
به گزارش پایگاه اینترنتی اوری دی هلت، كامسانو تصریح كرد: این یك مطالعه بالینی نیست بلكه یك پژوهش مكانیكی است كه نیروهای مستقیم و موثر در از بین بردن عفونت را نشان می‌دهد. جریان ادرار به تنهایی برای جدا كردن میكروب ای كولی از سلولهای مجازی ادراری كافی نیست اما این آب میوه می‌تواند چنین نقشی را در مجاری ادراری انسان ایفا كند و خاصیت عفونت زدایی خود را اعمال نماید.
این مقاله در مجله تغذیه مولكولی و تحقیق غذایی منتشر شده است.