وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

احتمال دیدار اوباما با احمدی نژاد

احتمال دیدار اوباما با احمدی نژاد
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در سخنانی از احتمال دیدار روسای جمهوری آمریکا و جمهوری اسلامی در صورت از سرگیری مذاکرات هسته‌ای خبر داد.
 

به گزارش مهر به نقل از روزنامه دیلی تلگراف، ژنرال «جیمز جونز» همچنین اعلام کرد؛بازگشت سه کوهنورد بازداشت شده در ایران به آمریکا نیز یک اقدام مهم در این زمینه می تواند باشد.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید که با شبکه خبری سی.ان.ان مصاحبه می کرد با نادیده گرفتن همکاری مستمر و شفاف جمهوری اسلامی ایران با آژانس و تمایل کشورمان برای ادامه مذاکرات هسته ای به شرط محترم شمرده شدن حقوق مشروع هسته‌ای آن از جمله حق غنی سازی اورانیوم در ادامه گفت:فرصت مذاکره با ایران وجود دارد و اگر ایران با از سرگیری مذاکرات درباره موضوع هسته‌ای خود با آژانس بین المللی انرژی اتمی موافقت کند درها برای این کار باز هستند.

جیمز جونز درباره احتمال دیدار «باراک اوباما» با دکتر «محمود احمدی نژاد» نیز گفت: اگر ما به همگرایی های مناسبی برسیم همه چیز امکان پذیر است و یک مورد مهم  دیگر آنکه اگر سه کوهنورد آمریکایی به کشورشان بازگردند، مطمئنا ما رابطه بهتری با ایران خواهیم داشت.

این سخنان پس از آن ایراد می شود که رئیس جمهوری ایران در همایش ایرانیان خارج از کشور پیشنهاد انجام مذاکرات رو در رو با باراک اوباما را داده بود. 

به گزارش جام جم آنلاین رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه كشورمان چندی پیش گفته بود؛ جمهوری اسلامی ایران بنا ندارد وارد مذاکره دوجانبه با آمریکا شود و کسی نیز تاکنون این حرف را اعلام نکرده است.

در همان زمان خبرگزاری فرانسه به نقل از دكتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در جریان سفر به سوریه نوشت كه ایران آماده است درباره برنامه هسته‌ای خود با آمریكا گفت‌وگو كند.

اما دفتر دكتر ولایتی خبر خبرگزاری فرانسه را تكذیب كرد.