وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پس از 5 ماه تلاش بازپرس جنایی آخرین‌ متهم قتل‌ جوان 25ساله‌ دستگیر شد

پس از 5 ماه تلاش بازپرس جنایی آخرین‌ متهم قتل‌ جوان 25ساله‌ دستگیر شد

پس از 5 ماه از وقوع یك قتل با تلاش بازپرس جنایی تهران آخرین متهم پرونده قتل مرد جوان 25 ساله دستگیر شد. ساعت 2 بامداد روز 26 بهمن سال‌گذشته مأموران كلانتری 110 شهدا از طریق مركز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ از كشف یك جسد با خبر شدند.

 

مأموران با حضور در محل كشف جسد واقع در خیابان پیروزی روبه‌روی بیمارستان فجر دریافتند یك مرد جوان مجهول الهویه در این منطقه رها شده است.تحقیقات مأموران در صحنه نشان داد جسد دارای آثار متعددی از شكنجه و بریدگی‌های متعدد دارد و نشان می‌دهد این فرد مدت زیادی مورد شكنجه قرار گرفته است.

 

شاملو گفت: بررسی برای مشخص شدن هویت این فرد آغاز شد تا اینكه مشخص شد وی حمید 25 ساله است كه از افراد شرور منطقه پیروزی بوده است. خانواده این فرد مدعی شدند حمید 2 دوست صمیمی به نام‌های امیرعباس و مهدی داشته است كه در بیشتر مواقع با آنها بوده است.

 

امیرعباس و مهدی شناسایی شدند اما مشخص شد این افراد توسط مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ این 2 نفر را به اتهام اراذل و اوباش دستگیر كرده‌اند و در ناحیه 14 دادسرای امور جنایی در حال رسیدگی به پرونده‌شان هستند.

 

شاملو با دادیار دادسرای ناحیه 14 ارتباط برقرار كرد و در این ارتباط دادیار این دادسرا یك CD كشف شده از وسایل مهدی و امیرعباس را برای شاملو فرستاد كه این CD به بازگشایی گره این پرونده كمك كرد.

 

بررسی این ‍CD نشان داد یك فایل تصویری وجود دارد كه در آن امیرعباس و مهدی در حال شكنجه كردن حمید بوده و از خود فیلم تهیه كرده‌اند.

 

مهدی و امیرعباس تحت بازجویی قرار گرفتند اما مدعی بودند از جریان مرگ حمید بی‌اطلاع هستند تا اینكه این فیلم به آنها نشان داده شد و این افراد راهی جزء اعتراف پیش روی خود نداشتند.

 

مهدی و امیرعباس شكنجه دادن خمید را پذیرفتند اما مدعی شدند وی توسط زن جوانی به نام مرجان 23 ساله به قتل رسیده است و این افراد از محل اختفای وی بی‌اطلاع هستند.

 

بررسی بیشتر فیلم نشان داد در این فیلم دختر دیگری نیز به نام سحر وجود دارد كه امیرعباس و مهدی مدعی شدند وی نیز در صحنه جنایت حضور داشته اما بی‌گناه است و همه تقصیرها به گردن مرجان است.

 

سحر دستگیر شد و در بازجویی مدعی شد من همسر مهدی هستم و یكی از دلایل شكنجه‌های فراوان حمید این است كه وی به من نظر داشته است اما مهدی حمید را نكشته و مرجان وی را به قتل رسانده‌است.

 

سرانجام مرجان شب قبل دستگیر شد و مدعی شد تمام اعترافات مهدی، امیرعباس و سحر در خصوص قتل حمید كه آنها مرجان را مقصر عنوان كرده‌اند صحت ندارد.

 

مرجان مدعی شد من با امیرعباس دوست بودم و مهدی نیز با سحر ازدواج كرده بود و همگی تصمیم گرفتیم تا به خاطر ربودن 200 میلیون تومان پول نقد حمید به خانه وی رفته و او را بعد از شكنجه به قتل برسانیم.

 

مرجان مدعی شد روزهای متوالی مهدی و امیر عباس حمید را شكنجه كردند تا اینكه پس از چند روز صدای ناله حمید از داخل حمام شنیده نشد.مرجان مدعی شد به داخل حمام رفتم تا ببینم وی هنوز زنده است یا خیر كه دیدم نبض او نمی‌زند و حمید بر اثر شدت جراحات فوت كرده است.

 

وی افزود: پس از آنكه مشخص شد حمید فوت كرده است امیرعباس و مهدی وی را به بیرون از خانه منتقل كردند و مدعی شدند من باید در دفتری بنویسم حمید را من به قتل رسانده‌ام.

 

شاملو گفت: در حال حاضر این افراد همگی به اتهام مباشرت در قتل بازداشت شده‌اند اما مشخص نیست چه فردی وی را به قتل رسانده‌است.

 

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز