وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ورزش های سنگین تهدیدی برای سلامتی كودكان

ورزش های سنگین تهدیدی برای سلامتی كودكان
آكادمی پزشكی كودكان آمریكا اعلام كرد: پزشكان باید توصیه هایی به كودكانی كه اكثر وقت خود را به انجام بازی های ورزشی سنگین می گذرانند داشته باشند و از آنها بخواهند بیشتر استراحت كنند تا با مشكلات مغزی و آسیب های جسمی روبه رو نشوند.
در گزارش چاپ شده در مجله ماهانه كودكان این كشور نوشته شده است كه تمرین بیش از حد، خستگی زیاد و جراحت های حاصل از استفاده بیش از حد از ماهیچه ها باعث ایجاد مشكلات فراوانی برای كودكان آمریكایی شده است.
در این گزارش آمده درحالی كه چاقی كودكان به معضل روز تبدیل شده اما ورزش های سخت حدود 30 تا 45 میلیون كودك بین 6 تا 18 سال آمریكایی را در معرض خطر قرار داده است.
در این گزارش به پزشكان توصیه شده كودكان را به یك تا دو روز استراحت در هفته ترغیب كنند تا بدن زمان و انرژی كافی برای ترمیم بخش های آسیب دیده داشته باشد.
براساس تحقیقات پزشكی تكرار تمرین ها و فشار آن نباید بیش از هفته ای 10درصد افزایش یابد. خردسالانی كه به ورزش كردن علاقه بسیار دارند نیز باید هر سه ماه یك بار ورزش خود را عوض كنند.
این درحالی است كه اولیای كودكان باید فرزندان خود را به بازی در یك تیم در هر فصل تشویق كنند زیرا تغییر تیم و انجام سفر به مناطق مختلف تأثیر مخربی بر سلامتی كودكان خواهد داشت. در ضمن پزشكان موظف هستند هشدار ویژه ای به اولیای كودكانی كه در زمان های كوتاه به انجام رقابت های گوناگون می پردازند، بدهند.