وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ابداعی که سرعت اینترنت را 50 برابر می‌کند

ابداعی که سرعت اینترنت را 50 برابر می‌کند
شرکت تکنولوژی نیوزیلندی RMS ابزاری ابداع کرده است که می تواند بدون نیاز به کابل کشی مجدد منازل سرعت پهنای باند را 50 برابر افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این سیستم جدید شرکت RMS به یک مودم شباهت دارد و می تواند با اتصال به شبکه کابل کشی کنونی منازل با حذف هزینه ناشی از کابل کشی مجدد با فیبرهای نوری که بیش از 800 دلار خواهد بود، سرعت اتصال به اینترنت را افزایش دهد.

شرکت تله کام از اولین مشتریان این محصول بوده است در حالی که شرکت تولید کننده قصد ارسال محصول جدید خود را به استرالیا داشته و از جانب شرکتهایی از انگلستان، سنگاپور، تایوان و فرانسه نیز پیشنهادات همکاری دریافت کرده است.

از سویی دیگر این ابداع برای افرادی که در حال حاضر از فیبرهای نوری استفاده می کنند و قصد استفاده از این سیستم را نیز دارند مزیت بیشتری خواهد داشت زیرا این سیستم برای آنها عملکردی مشابه سیستم پشتیبانی شبکه الکتریکی خواهد داشت.

بر اساس گزارش زی نیوز، شرکت RMS در عین حال با بانکها و سازمانهای دولتی در حال مذاکره است تا کنترل و فعالیت دستگاه های خود پرداز، دوربینهای ایمنی و سیستم های هشدار را با کمک این سیستم سرعت دهنده اینترنتی به عهده بگیرد.