وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

از وقوع جنگ هسته ای در جهان جلوگیری می کنم !

از وقوع جنگ هسته ای در جهان جلوگیری می کنم !
رهبر کوبا در یک مصاحبه گفت که در دوران بیماری طولانی مدت وی زمان‌هایی بوده‌اند که وی در یک قدمی مرگ بوده ولی اکنون بسیار بهبود یافته و سعی دارد از جنگ هسته‌ای جلوگیری کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیدل کاسترو84 ساله، رئیس جمهور سابق کوبا به روزنامه مکزیکی "لاجورنادا" گفت که وی پس از بیماری در چهار سال قبل چنان شرایط بدی داشته که دیگر امیدی به زنده بودن نداشته چه رسد به چیزهای دیگر.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وی گفت که در آن شرایط از خود پرسیده پزشکان قصد دارند بگذارند وی زنده بماند یا می خواهند که بگذارند وی بمیرد.

کاسترو که در ژوئیه 2006 مورد عمل جراحی هم‌چنان ناشناخته از ناحیه روده قرار گرفت و پس از آن هم چند عمل دیگر را تحمل کرد گفت: من زنده ماندم ولی شرایط جسمی بسیار بدی داشتم.

رهبر کوبا در گفت‌وگویی پنج ساعته با این روزنامه مکزیکی گفت: در تخت دراز کشیده بودم و تنها چیزهای پیرامون خود را می‌دیدم و از تمام دستگاه رهبری بی‌اطلاع بودم. من نمی‌دانستم که این وضعیت عذاب آور چه مدت طول خواهد کشید و تنها امیدم این بود که جهان متوقف شود.

کاسترو در دومین مصاحبه خود از زمان بازگشت به محافل عمومی در ماه ژوئیه پس از چهار سال غیبت گفت: اما من احیا شدم.

وی که قبل از کناره‌گیری رسمی از ریاست جمهوری کوبا در سال 2008 ،49 سال حکمرانی این کشور را در دست داشته، طی چند ماه گذشته به نوشتن و صحبت کردن درباره خطر یک جنگ هسته‌ای قریب الوقوع پرداخته است.

وی گفته که هدف وی تشکیل یک "جنبش ضد جنگ هسته‌ای" از طریق ایجاد یک نیروی متقاعد کننده بین‌المللی برای اجتناب از این تهدید بزرگ است.

در همین حال بهبود وی هم‌چنان ادامه دارد. وی به بازیافتن قدرت پاهایش که پس از ماه‌ها حضور روی تخت بیمارستان ضعیف شده‌اند ادامه می‌دهد.

فیدل کاسترو به روزنامه لاجورنادا گفت که بدون گرفتن کمک 600 قدم راه رفته و اکنون 190 پوند وزن دارد که نسبت به دوران اوج بیماری‌اش افزایش یافته است.

کاسترو افزود: نمی‌خواهم این روزها غایب باشم. جهان در جالب‌ترین و خطرناک‌ترین مرحله حیات خود قرار دارد. من هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارم.