وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پیوست های ایمیل را باز نكنید

پیوست های ایمیل را باز نكنید
جام جم آنلاین: كارشناس معاونت فنی دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی از ورود ویروس جدید به رایانه های شخصی كه با عنوان «Here you Have» و از طریق پیوست ایمیل ها وارد كامپیوتر های شخصی می شوند خبر داد و گفت: برای محافظت رایانه های خود پیوست ایمیل ها را باز نكنید.

سلمان افشار روز یكشنبه در گفتگو با ایرنا گفت: درجه خطر این ویروس متوسط اعلام شده است.

وی گفت: این كرم از طریق ایمیل با عنوان «Here you Have» و یا «Just For You» و از طریق پیوست به رایانه های شخصی افراد كه دارای سیستم عامل های ویندوز نفوذ می كند.

كارشناس معاونت فنی دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی خاطرنشان كرد: با اجرای این ضمیمه رایانه به این ویروس آلوده شده و از فعالیت آنتی ویروس ها و دیگر نرم افزارهای امنیتی نصب شده داخل رایانه جلوگیری می كند.

وی گفت: بعد از این مرحله این ویروس شروع به فرستادن هرزنامه و گسترش خود میان دیگركاربران به صورت خودكار می كند.برای اطمینان پیوست ها و ضمیمه های ایمیل های دریافتی را هرگز بازنكنید حتی اگر آن ایمیل موجه به نظر برسد.

این ویروس كه از طریق ایمیل ارسال می شود حاوی لینكی به یك وب سایت ارایه دهنده فیلم ها و متن های پی دی اف است اما زمانی كه كاربر بر روی این لینك كلیك می كند كار نصب ویروس بر روی رایانه آغاز می شود.

گفتنی است ؛ تاكنون تعداد زیادی از رایانه های سازمان های فضایی ناسا و شركت های بزرگی مانند كوكاكولا به این ویروس آلوده شده است.