وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انواع ماسک مو خانگی موثر و عالی

انواع ماسک مو خانگی موثر و عالی

به گزارش ایران ناز ماسک های مو برای بهبود وضعیت موها گزینه های بسیار مناسبی هستند، اما اکثر آنها گرانقیمت بوده و هزینه زیادی برای ما در بر دارند. تنها جایگزین این ماسک موهای پرهزینه موجود در بازار، ماسک موهای دست ساز خانگی می باشند.

 

برای سلامت موهای شما، تعدادی از ماسک های خانگی را که بسیار ساده بوده و به راحتی از مواد موجود در منزل تهیه می شوند را برایتان آورده ایم.ماسک موی نرم‌کننده‌ی عسل و روغن نارگیل مواد لازم:1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل ، 1 قاشق غذاخوری عسل ،

 

انواع ماسک مو خانگی موثر و عالی

 

1 قاشق غذاخوری آب‌لیمو ،  2 قاشق غذاخوری شیر بسته‌شده ( دلمه شده)، اختیاری ، چند قطره گلاب ، چند قطره از نرم‌کننده‌ی دلخواه  البته مقدار مواد با توجه به‌اندازه‌ی موهای شما متغیر است.تمامی مواد را در یک کاسه ترکیب کرده و خوب هم بزنید.

 

نرم‌کننده را روی موهای خود بزنید. بگذارید برای حدود 10 دقیقه بماند و سپس با آب بشویید.ماسک ضد خشکی مو با روغن نارگیلرمز قدیمی برای درمان خشکی مو، ماساژ مو‌ها با روغن نارگیل است. مو‌هایتان را از نوک تا کف سر به روغن نارگیل خوب آغشته کنید و کلاه دوش را به سر بکشید

 

انواع ماسک مو خانگی موثر و عالی

 

و بگذارید یک شب بماند. صبح با شامپو آن را بشویید. این یکی از ساده‌ترین راه‌های درمان موهای خشک است.ماسک تقویت درخشش مو با سرکۀ سیب سرکۀ سیب راز درخشندگی ویژۀ موهاست. یک قاشق سرکه سیب را با نصف فنجان آب رقیق کنید. محلول را به مو‌ها (بجز کف سر) بزنید

 

و مو‌ها را شانه کنید. پنج دقیقه به مو‌ها استراحت بدهید و سپس مو‌ها را بشویید.اگر بوی سرکه خیلی آزارتان می‌دهد، می‌توانید چند قطره اسانس کیاهی معطر دلخواه‌تان به آن اضافه کنید.ماسک خانگی درمان موهای چرب موهای چرب آن هم در شهر تهران از بزرگ‌ترین دردسرهاست.

 

انواع ماسک مو خانگی موثر و عالی

 

با این ماسک ساده می‌توانید از شر روغن اضافی مو‌هایتان خلاص شوید.پنج قاشق خوراکخوری کشک، یک قاشق خوراکخوری آب لیمو و یک قاشق خوراکخوری جوش شیرین را باهم مخلوط نمایید.این مخلوط را به مو‌هایتان بزنید و بگذارید نیم ساعت بماند و بعد بشویید. می‌توانید برای نتیجۀ بهتر، هفته‌ای یک بار این ماسک را به کار ببرید.

 

ماسک مایونز برای نرمی و لطافت مو تقریبا همۀ خانم‌ها به خاطر آفتاب تند و آلودگی هوا، از موهای خشک و شکننده رنج می‌برند. این ماسک خانگی مو‌هایتان را نرم و صاف می‌کند.نصف فنجان سس مایونز، با دو قاشق خوراک خوری عسل را خوب مخلوط کنید و آن را به همۀ مو‌هایتان آغشته کنید. کلاه دوش را بگذارید و بعد از یک ساعت مو‌ها را با شامپو بشویید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره