وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راهی موثر برای داشتن صورتی چاق و تپل

راهی موثر برای داشتن صورتی چاق و تپل

خانم هایی که دوست دارند صورت پر و چاقی داشته باشند بخوانند.صورت و گونه های پر و تپل چهره را جوانتر کرده و به همین خاطر است که بسیاری از افرادی که صورت و گونه های لاغر دارند همیشه به دنبال این هستند که صورتشان چاقتر به نظر بیاید.

 

شما می توانید از یک سری تکنیکها و روشهای طبیعی استفاده کنید تا گونه هایتان تپل تر شده و صورتتان چاقتر بنطر بیاید، یا می توانید صورتتان را بطور فیزیکی و با استفاده از روشهای آرایشی و جراحی زیبایی برجسته تر  سازید. در ادامه روشهای طبیعی و روشهای فیزیکی برای چاقتر کردن گونه ها را ذکر می کنیم.

 

شما می توانید با استفاده از ورزشهای ساده و ملایم، باعث به جریان انداختن خون در صورت شده و پوست خود را درخشانتر و پرتر سازید. با انجام این ورزشها در واقع هیچ چربی یا پوست اضافه ای در صورت تولید نمی شود، اما انجام روزانه این تمرینات باعث می شود گونه های لاغر پر و تپل تر به نظر بیایند.

 

با پشت کشیده و صاف بر روی یک صندلی بنشینید. استخوانهای شانه را پایین انداخته و بطور کلی شانه هایتان را ریلکس کنید، نباید هیچگونه تنش و انقباضی در شانه ها وجود داشته باشد، تا جایی که می توانید تنش و انقباض را در این ناحیه از بدن کاهش دهید. سینه باید به سمت بیرون و کاملا باز باشد.

 

خیلی آرام  و ملایم دهانتان را باز کنید. تصور کنید که در حال صحبت کردن با صدای آرام تا متوسط با شخصی در مقابلتان هستید. دهانتان را تا حدی  باز کنید که معمولا در هنگام صحبت کردن در چنین شرایطی به کار می برید. در این مرحله، شما همچنین باید هر دو لب پایینی و بالایی را به سمت درون بکشید  تا حدی که دندانهای جلویی را بپوشانند.

 

راهی موثر برای داشتن صورتی چاق و تپل

 

بطور همزمان، شما باید گوشه های دهان را به سمت عقب بکشید، طوریکه تا جایی که امکان دارد گوشه های دهان به دندان های آسیا نزدیک شوند. هر دو گوشه دهان بایستی طوری به سمت عقب کشیده شوند که هر دو در یک جهت مشابه و در یک سطح عمودی مشابه از صورت باشند.

 

در این حرکت چانه بایستی خیلی آرام به سمت جلو حرکت کند.صورت را به مدت 30 ثانیه در این وضعیت نگه دارید. در این تمرین، شما باید حس کنید که ماهیچه های گونه و دهان کشیده می شوند. بعد از 30 ثانیه به آرامی صورت را رها کنید تا به وضعیت استراحت و نرمال برگردد.

 

به آرامی و ملایمت نیشگون های کوچکی را از بالا و پایین استخوان گونه بگیرید. این نیشگون های کوچک گونه ها را چاقتر نمی کند، ولی این تمرین می تواند بطور طبیعی ظاهری شفاف و درخشان  به پوست دهد و باعث شود گونه ها روشن تر بنظر بیایند. گونه های روشن تر و درخشان تر همیشه پرتر نیز بنظر می آیند.

 

بعد از هر بار حمام کردن یا شستن صورت از لوسیون ها یا کرم های مرطوب کننده بر روی گونه ها استفاده کنید. اجازه دهید این کرم ها بر روی صورت خشک شده و آنها را نشویید.تا حد امکان از کرم های نرم کننده استفاده کنید. این کرم ها مخصوصا طوری فرموله شده اند که باعث نرم شدن پوست می شوند،

 

بنابراین پوست را مرطوب کرده و هر پوسته یا آسیبی را در پوست می توانند درمان کنند.حتی اگر شما صبحها حمام می کنید، خیلی خوب است که شبها قبل از خواب مرطوب کننده زیادی را به صورت و بدن مالیده و سپس بخوابید.یک فنجان(250 سی سی)

 

راهی موثر برای داشتن صورتی چاق و تپل

 

کره شی آب شده را با سه چهارم فنجان(185 سی سی) شکر مخلوط کنید تا به خوبی هم بزنید. مخلوط را در یخچال قرار دهید تا جامد شود، سپس صورتتان را با آب گرم بشویید و این اسکراب را به آرامی به پوستتان بمالید و بگذارید تا 5 دقیقه بماند. در انتها  با آب گرم صورتتان را بشویید.

 

سیب حاوی مواد مغذی و ویتامین هایی ست که برای پوست مفید هستند، بنابراین خوردن سیب و استفاده موضعی از آن بر روی پوست می تواند تاثیر فوق العاده ای داشته باشد. این میوه حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین های  A,B,C بوده و همه این عوامل می توانند

 

از آسیب بافتی و ایجاد خطوط و چین و چروک جلوگیری کنند. سیب همچنین حاوی کلاژن و الاستین می باشد که پوست را صاف و سفت و تپل نگه می دارند.یک سیب را برداشته و آن را به قطعات بزرگ برش دهید، سپس با استفاده از یک مخلوط کن آن را له کنید تا حدی که غلظتش در حد سس شود. این مخلوط را به آرامی و با حرکات چرخشی به پوست،

 

مخصوصا گونه ها بمالید. بگذارید  به مدت 15 الی 30 دقیقه  بماند و در آخر با آب گرم بشویید. این کار را هر روز تکرار کنید.استفاده موضعی آلوئه ورا و مالیدن مستقیم ژل آلوئه ورا به گونه ها و پوست، با حرکات چرخشی و آرام می تواند بسیار موثر باشد. این کار را بطور جدی نیم تا یک ساعت قبل از حمام  و هر روز انجام دهید.

 

عسل به روشهای متعددی می تواند به پوست کمک کند. زمانی که موضعی استفاده می شود، عسل بعنوان جاذب رطوبت عمل کرده و رطوبت محیط را به دام انداخته و جذب پوست می کند. در نتیجه پوست سالم تر و چاقتر به نظر می آید. آنتی اکسیدان های موجود در آن می توانند پوست را در برابر مواد آسیب رسان و باکتری ها محافظت کنند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره