وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روشهای فوری چاق کردن صورت و پر کردن گونه

روشهای فوری چاق کردن صورت و پر کردن گونه

روشهای فوری چاق کردن صورت و پر کردن گونه

 

لاغر شدن صورت از آن دست مشكلاتی است كه كمتر كسی هست که آنرا تجربه نكرده باشد. بسياري از ما با كوچك ترین تغيير دربرنامه و رژیم غذایی مان با لاغري صورت روبرو می شویم. كافی است تمرین های سنگین ورزشی را از سر بگیریم تا در كوتاه ترین زمان ممكن جذابیت و زيبايي صورت مان را از دست بدهیم. لاغر شدن صورت یكی از رایج ترین مشكلاتی است كه بیشتر مردان و زنان در سرتاسر دنیا با آن روبرو هستند و براي درمان آن تلاش می كنند.

 

هرچند امروزه در طب امروزی روش هایی مانند تزریق ژل و بوتاکس براي پرتر بنظر رسيدن صورت و زيبايي آن موجود است ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از آنکه این روش ها را تجربه کنید به توصیه درمانگران طب سنتی و نسخه های گیاهی و طبيعي آن ها عمل کنید تا بدون عوارض و نگرانی به نتيجه برسید.

 

روشهای فوری چاق کردن صورت و پر کردن گونه

 

چاقی فوری صورت با خیار و گلابی

 

خیار به علت بافتی که دارد در گروه میوه های پرآب به حساب میروند که خواص بسياري براي لطیف سازی پوست و آبرسانی به سلول های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکي از این میوه میتواند به بهبود آبرسانی سلول های پوستی کمک کند به ویژه درصورتی که از ماسک تهیه شده از این میوه بصورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید. به این ترتیب میتوانید در عرض ۲ هفته با آبرسانی به سلول های پوست و افزایش آب میان بافتی به پرتر بنظر رسيدن صورت تان کمک کنید. براي استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را بصورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خویش قرار دهید. همچنین میتوانید از گلاب مرغوب هم براي این کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را ۲۰ دقیقه و هفته ای سه بار انجام دهید.

 

چاقی تضمینی صورت با شیر خشک

 

چاق شدن صورت با شیر خشک را امتحان کنید به دلیل آن که اقسام ویتامین های موجود در شیر خشک و ماده های مقوی مؤثر در آن تأثير بالایی در حجیم کردن و چاقی صورت دارد.

 

علاوه بر استفاده روزانه آن، شما میتوانید با پودرشیر، ماسک تهیه نموده و به پوست صورت خویش بزنید تا شاهد نتیجه قابل توجه آن باشید. شیوه های چاق شدن صورت با شیر خشک مختلف است.

 

یکی از روش های چاق شدن صورت با شیر خشک، استفاده از ماسک شیر خشک بسیار ساده بوده و شما میتوانید براي نتيجه بهتر، شیر خشک را با روغن ها و گیاهان دارویی ديگر مخلوط نموده و استفاده کنید. شما میتوانید روغن زیتون، شکر و پودر شیر را مخلوط کنید و این مخلوط را روی صورت خویش قرار دهید.

 

بعد از نیم ساعت صورت خویش را به آرامی شست و شو دهید تا کاملاً شسته و تمیز شود. نتيجه کار کاملاً معلوم است. این ماسک علاوه بر چاق کردن صورت شما، نوعی لایه بردار طبيعي پوست هم به شمار میرود .

 

روشهای فوری چاق کردن صورت و پر کردن گونه

 

در صورتی که شما از آن گروه افرادی هستید که بجاي محصولات شیمیایی از گیاهان و شیوه های خانگی استفاده می کنید، بهتر است از این ماسک های طبيعي غافل نشوید. شیر خشک یکی از این گزینه ها است و چاق شدن صورت با شیر خشک سریعتر است.

 

چاق شدن سریع صورت با نوشیدن آب

 

یکی از نکته هایی که احتمالا بسياري از ما ساده از کنار آن می گذریم آشامیدن آب در طول روز است. بعضی از ما به خیال آنکه روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای می نوشیم خیال می کنیم که آب مورد نیاز بدن مان را هم دریافت نموده ​ایم درحالی که هیچ کدام از مایعات و نوشیدنی ها نمی تواند جای آب را بگیرد و اثر معجزه گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد را جبران کند.

 

آشامیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید بیش تر معنا پیدا ميکند زیرا معمولاً مردان و زنانی که تمرین های ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغري صورت روبرو میشوند و پس از چند وقتی حس ميکنند که زيبايي اولیه صورت شان از بین رفته است. در حالیکه آشامیدن اندازه مناسب آب میتواند آب بین بافتی سلول های صورت را تأمين و به این ترتیب به چاق تر شدن صورت و حجیم شدن عضلات آن کمک کند.

 

چاقی صورت بدون بازگشت چاق کردن صورت با یوگا

 

شما با تمریناتی ساده و آرام میتوانید جریان خون در صورت و گونه ها را تحریک نموده و صورت تان را جوان تر نشان دهید. اگرچه با این روشها چربی و یا پوست بیشتری برروی گونه های شما اضافه نمی شود، ولی پس از اجرای این شیوه گونه های شما چاق تر بنظر میرسد .

 

راست نشسته و شانه های خویش را ریلکس کنید. سینه تان را بیرون داده و فشار برروی بالاتنه را کاهش دهید.

 

کمی دهان خود را باز نموده و لبهایتان را طوری جمع کنید که دندان ها معلوم نباشند.

 

کمی گوشه های دهانتان را به عقب کشیده و هر دو را تا یک سطح و تا دندان مولر عقب بکشید.

 

حالت حاصل شده برروی صورتتان را براي مدت 30 ثانیه حفظ نمایید. باید کشیده شدن ماهیچه های درون گونه و دهان را احساس نمایید. آرام آرام حالت را رها نموده و بصورت معمولی برگردید.

 

روشهای فوری چاق کردن صورت و پر کردن گونه

 

چاق شدن صورت در یک هفته با سیب زمینی

 

یکی از راه‌های چاق شدن صورت در طب سنتی استفاده از سیب زمینی است. سالهای سال است که سیب زمینی بعنوان یک زیباکننده شناخته ميشود اگر از خواص سیب زمینی براي چاق شدن صورت، درمان چین و چروک ها، از بین بردن سفیدی مو و از بین بردن خشکی پوست استفاده ميشود .

 

چاق شدن سریع صورت با سیب زمینی به دو شیوه حاصل ميشود که شما میتوانید یا روزانه ۲ لیوان آب سیب زمینی بخورید یا این که یک قاشق آب سیب زمینی را بصورت ماسک روی صورت خویش قرار داده و ماساژ دهید.

 

آب سیب زمینی مملو از ویتامین سی است که سبب آب رسانی پوست و چاقی صورت ميشود .

 

همچنين سیب زمینی تازه دارای مقدار زيادي آنتی اکسیدان از جمله پلی فنولز طبيعي است که جلوی عفونت سلول های پوست را می گیرد.

 

چاق كردن صورت در يك هفته با شنبلیله

 

شنبلیله هم گیاهی مناسب براي چاق شدن صورت در یک هفته میباشد . این گیاه دارویی مملو از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است که با اسیب های ناشی از رادیکال های ازاد مبارزه نموده و پوستی سالم و شاداب براي شما به ارمغان می آورد.

 

۱ قاشق غذاخوری پودر شنبلیله را با قدری آب مخلوط نموده و بصورت یک خمیر درآورید. خمیر را بر روی صورت خویش بگذارید و به آرامی ماساژ دهید. اجازه دهید به مدت ۱۰ دقیقه روی پوستتان بماند، بعد آنرا با آب بشویید. این شیوه درمانی را یک بار در روز انجام دهید.

 

یکی ديگر از روش های استفاده از شنبلیله این است که صورت خویش را با روغن شنبلیله ۱ یا ۲ بار در روز ماساژ دهید.

 

برای چاق شدن صورت از چینی‌ها کمک بگیرید

 

درصورتی که میخواهید از روشی جز اصلاح رژیم غذایی و خيلي سریع براي پر شدن صورت تان استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید. درمانگران طب سوزنی براي بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن بیشتر از سوزن های ظریف طب سوزنی استفاده ميکنند .

 

آن ها با افزایش خونرسانی در ناحیه صورت علاوه بر غذارسانی و آبرسانی به افزایش و تولید کلاژن پوست کمک ميکنند و به این ترتیب میتوان به تقویت عضلات صورت و خوش فرم شدن این عضلات کمک کرد. با این شیوه با کمک طب سوزنی میتوانید در مدتی کوتاه و کم تر از یک ماه به پر شدن صورت و چاق تر بنظر رسيدن آن کمک کنید. براي این منظور بهتر است با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید.

 

برای چاقی سریع صورت روزی ۵ تا۱۰ عدد بخورید

 

یکی ديگر ازطریق های بی عارضه و طبيعي براي پر کردن صورت و چاق کردن آن در مدت زمانی کم تر از یک ماه گنجاندن حب ۴ مغز به برنامه و رژیم غذایی است. براي تهیه این حب احتیاج به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید. براي تهیه حب کافی است ۴ عدد از هر یک از این مغز ها را با ۲ عدد خرما ترکیب کنید و آن ها را بصورت خمیری نرم درآورید، میتوانید بجاي استفاده از خرما از عصاره خرما هم براي خمیر کردن این مغزها استفاده کنید و از این خمیر حب های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز۵ تا ۱۰ عدد از این حب ها را بخورید. مصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روشها براي پرتر بنظر رسيدن عضلات صورت است.

 

برای “چاقی فوری صورت” این تکنیک را ۱۵ بار تکرار کنید

 

درصورتی که تمایلی به استفاده از تکنیک های تغذیه براي پر شدن و چاق بنظر رسيدن صورت ندارید، بهترین شیوه براي شما استفاده از روش های ورزشی مفید براي چاق شدن صورت است. براي این کار هرروز کم تر از ۲۰ دقیقه را به این کار اختصاص دهید و در ۲ نوبت این روش را اجرا کنید. روی صندلی بنشینید و روی عضلات صورت تمرکز کنید. بعد لب ها را تا جایی که میتوانید جمع کنید و آنرا به مدت ۵ ثانیه در همین وضعیت نگه دارید بعد بدون آنکه لب های تان از هم باز شود و دندان های تان دیده شود لبخند بزنید و تلاش کنید خط لبخند را بلند و بلندتر کنید.

 

لب ها را به مدت ۵ ثانیه در این وضعیت نگه دارید و این تمرین را ۱۵ دفعه تکرار کنید. پس از اجرای پانزدهمین حرکت خواهید دید که عضلات صورت تان حس خستگی ميکنند . این به شرطی است که حرکات را بدرستی و با تمرکز انجام داده باشید. خستگی عضلات صورت بهترین نشانه براي بهبود خونرسانی و جریان گردش خون به سلول های صورت است. اجرای این روش هرروز به مدت ۲۰ دقیقه به شما کمک ميکند تا عضلات ورزیده و پرتری داشته باشید.

 

برای چاق شدن صورت هر شب این سالاد را بخورید

 

گنجاندن سالاد کاهو و جوانه گندم در وعده های غذایی به خصوص وعده شام تأثير زيادي بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق بنظر رسيدن آن دارد. جوانه گندم به علت داشتن ویتامینe و گروه ویتامین های B میتواند تأثير زيادي در آبرسانی و افزایش آب میان بافتی صورت داشته باشد. علاوه بر تهیه سالاد جوانه گندم میتوانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و پس از خوردن یک وعده غذایی 2 قاشق از آنرا بخورید. توجه داشته باشید که استفاده بیش تر پودر جوانه گندم و ماست پس از غذا میتواند به چاقی ديگر نقاط بدن کمک کند بدین ترتیب درصورتی که میخواهید تنها صورت تان چاق شود به خوردن حداکثر ۲ قاشق جوانه گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفاء کنید.

 

چاقی فوری صورت با یک نسخه

 

ماسک گل رس یکی از قدیمی ترین ماسک های طبيعي است که مردم سرزمین های مختلف در هند، مصر و چین از آن براي افزایش زيبايي و جوانسازی پوست شان استفاده می کردند. در متون طب سنتی ایران هم نسخه های مختلفی براي گل رس موجود است که از آن براي حفظ شادابی و نشاط پوست و مو استفاده میکنند؛ نسخه هایی که بسياري از آن ها جنبه درمانی هم دارد.

 

ماسک گل رس از ترکیب خاک الک شده و نرم شده و گلاب خالص و طبيعي بدست مي‌ايد . ماسک کردن این ترکیب روی پوست حتی در مواردی که پوست شخص حساس و نازک است باعث تقویت عضلات و از بین رفتن افتادگی ها و شل شدگی های پوست و ماهیچه های صورت ميشود و به این ترتیب به پرتر بنظر رسيدن صورت کمک ميکند .

 

براي تهیه این ماسک کافی است یک قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنید و آنرا بصورت خمیر درآورید. براي آنکه گل کاملاً بصورت خمیری نرم درآید میتواند کم کم ميزان گلاب را افزایش دهید تا بتوانید از این ترکیب بعنوان ماسک استفاده کنید. بعد کل صورت را با آن خوب پوشش دهید و اجازه دهید این ماسک به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست تان باقی بماند. پس از پایان کار هم حتماً پوست تان را با آب خنک بشویید و هرگز در طول روز از آب گرم براي شستشو پوست صورت استفاده نکنید.

 

 

روشهای فوری چاق کردن صورت و پر کردن گونه

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره