وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معرفی برترین برندهای ساعت در دنیا

معرفی برترین برندهای ساعت در دنیا

معرفی برترین برندهای ساعت در دنیا

 

ساعت اودمار پیگه  (Audemars Piguet) یک برند نام آشنا در صنعت تولید ساعت در جهان می باشد که با حروف اختصاری AP شناخته می شود.

 

این شرکت یکی از لوکس ترین ساعت های موجود در بازار را تولید می کند. همچنین در طول فعالیت خود از قرن نوزدهم میلادی تا کنون هیچ مانعی جلوی پیشرفته آن را نگرفته است.

 

این کمپانی در ساخت محصولات خود همواره پیشرو بوده و از جدیدترین تکنولوژی ها که حاصل نوآوری متخصصین خود بوده، بهره می جوید.

 

شکل و ظاهر ساعت های این برند بسیار زیبا و خلاقانه طراحی گردیده که نظر افراد خاص پسند را به خود جلب نموده است. از اینرو افراد مشهور بسیاری تمایل به استفاده از محصولات آن را دارند.

 

لذا این موضوع یکی از نقاط قوت برند اودمار پیگه در میان رقیبان خود محسوب می شود.

 

ساعت اودمار پیگه به عنوان یکی از برترین برندهای تولید ساعت در دنیا شناخته می­شود که محصولات آن علاوه بر کیفیت بالا، طراحی خاص و زیبایی منحصر به فردی دارند.

 

تاریخچه ظهور برند ساعت اودمار پیگه

ساعت اودمار پیگه توسط دو هم دانشگاهی به نامهای جولز لوئیس اودمار که متخصص ساخت اجزای اصلی مانند موتور ساعت و ادوارد پیگه که طراح بدنه ساعت بود بنیان گذاشته شد.

 

به همین جهت این دو شخص نام برند خود را اودمار پیگه (Audemars Piguet) نام نهادند. این کمپانی همواره توسط خانواده آن دو دوست به طور مستقیم یا غیرمستقیم اداره شده است.

 

از مهمترین دلایل ماندگاری این برند تا به الان نه تنها شکل ظاهری و کیفیت آن بوده بلکه پیشرو بودن در ساخت انواع مختلف ساعت علت شهرت و محبوبیت آن می باشد.

 

به عبارتی دیگر به جرات می توان گفت دنیای صنعت تولید ساعت پیشرفت خود را مدیون نوآوری های این دو فرد می داند.

 

ابداعاتی از قبیل تکرار حرکت عقربه دقیقه شمار و ساخت کم ضخامت ترین ساعت جهان از دستاوردهای این کمپانی می باشد.

 

مشخصات ساعت اودمار پیگه

علاوه بر کیفیت در ساخت، استفاده از وسایل مرغوب، بهره مندی از روش های نوین در تولید، ساعت اودمار پیگه مشخصات دیگری دارد.

 

همچنین هر یک از این ویژگی ها منحصر به یک نوع محصول می باشد. این شرکت برخلاف بقیه کمپانی های تولید ساعت گزینه ها و مدل های بسیاری را برای انتخاب در اختیار افراد قرار می دهد.

 

انواع مدل های اتوماتیک، نمونه هایی که به صورت دستی کوک می شوند و طرح هایی که با باطری کار می کنند.  تعدادی از محصولات بی نظیر این شرکت به شمار می آیند.

 

یکی دیگر از مواردی که در ساخت این محصولات در نظر گرفته شده رنج های قیمتی متفاوت بوده که این اجازه را به تمامی افراد با توان های مالی مختلف می دهد تا از امکانات ساعت های این برند بتوانند بهره مند شوند.

 

از دیگر مشخصه های به کار رفته در ساخت محصولات این برند می توان به مدل های سه موتوره یا تک موتوره با نشانگر تاریخ، بدنه استیل با رنگ ثابت و صفحه ضد آب اشاره نمود.

 

استفاده از مختلف قفل های مختلف ساعت، صفحه ضد خش و مقاوم، اندازه های گوناگون صفحه و رنگ های متنوع از دیگر ویژگی های این ساعت ها می باشد.

 

به غیر از موارد ذکر شده محصولات برند AP در شکل ظاهری بسیار جذاب بوده و ترکیب وسایل استفاده شده در طراحی آنها، گوی سبقت را در دنیای ساعت سازی از رقیبان ربوده است.

 

بهترین های برند اودمار پیگه

پس از شناخت Audemars Piguet و بررسی تعدادی از ویژگی های ساعت اودمار پیگه، آشنایی با برخی از بهترین محصولات آن خالی از لطف نیست.

 

بی شک ساعت ورزشی رویال اوک Royal Oak به معنای بلوط سلطنتی که مورد استقبال ورزشکاران مطرح بسیاری است و در اوج بحران ساعت سازی جهان و انقراض ساعت های مکانیکی ساخته شد، معروف ترین محصول این کمپانی بوده و به نظر برخی کارشناسان این ساعت حتی مشهورتر از  خود برند تولید کننده آن می باشد.

 

ساعت سه بعدی هزاره که در این کمپانی ساخته شده است یکی از شاهکارهای این برند است. با وجود ساخت مدل های مشابه توسط شرکت های دیگر همچنان این محصول سرآمد تمامی آنها می باشد.

 

در این ساعت شمارنده ها به جای قرار گرفتن در مرکز صفحه بیضی شکل به کمک نمای چرخ های متعادل کننده ظاهر می شوند.

 

در آخر می توان از مدل قدیمی و همواره محبوب Jules Audemars نام برد که دارای صفحه ای گرد و کلاسیک است. در تولید این ساعت متناسب با نظر کاربران و ابداعات سازنده، گزینه های مختلفی به آن اضافه می گردد.

 

ساعت کارتیر

اغلب کسانی که دنیای مد و فشن را دنبال می کنند، برند کارتیر را به خوبی می شناسند. برندی که ساعت کارتیر ، عطر و کالاهای چرمی و اکسسوری آن زبانزد خاص و عام است.

 

آنها جزو لوکس ترین محصولاتی هستند که قلب مخاطبان و طرفداران خود را به تپش در می آورند. جالب است بدانید که داستان ساخت ساعت های کارتیر نیز به اندازه خود ساعت ها جذابیت دارد و طرفداران مد و استایل از شنیدن آن به وجد می آیند.

 

این ساعت در سال 1847 توسط استاد طلا و جواهر سازی لوئیس فرانسوا کارتیه ساخته شد. از همان آغاز ساخت، مورد توجه نخبگان و ثروتمندان قرار گرفت.

 

کارتیه به همراه پسران و نوه هایش کار ساخت انواع ساعت کارتیر را گسترش دادند و این برند را در سطح جهانی به همه معرفی کردند.

 

ساعت کارتیر همیشه شیک است. این طرح‌ها چه به طور کامل با الماس ساخته شده باشند، چه ترکیبی از طلا و فولاد، چه تک رنگ در طلا یا به سادگی استیل، همه طرح‌ها و مدل های ساعت کارتیر از ساعت‌سازی کلاسیک گرفته تا آنهایی که جواهرات گرانبها را تقلید می‌کنند را شامل می‌شود.

 

Cartier فراتر از روندهای مد جدید نگاه می کند و طرح های خود را بر روی کلاسیک های جاودانه متمرکز می کند. هر ساعت کارتیر یک قطعه ظریف و با ظرافت است.

 

ما طیف وسیعی از ساعت‌های کارتیر را ارائه می‌دهیم، به این معنی که چیزی برای همه در دسترس است.

 

ما ساعت‌های مردانه و ساعت‌های زنانه را ارائه می دهیم که متناسب با سبک‌های ظریف و شجاعانه طراحی شده‌اند و همگی با ظرافت و زیبایی می‌درخشند.

 

هر ساعت کارتیر به یک لحظه از زمان اختصاص داده شده است و به هر مورد یک تاریخچه منحصر به فرد می دهد. زمانی استفاده از ساعت کارتیر مردانه در بین آقایان رواج بیشتری داشت و در موقعیت های مختلف، ساعت بدست می کردند.

 

در حالی که برای بانوان استفاده از ساعت مچی جذابیتی نداشت. در حال حاضر این نگرش تغییر کرده و زنان نیز مانند مردان برای نشان دادن سبک و استایل شان ساعت های مختلف از برندهایی مانند کارتیر را انتخاب می کنند. ساعت کارتیر زنانه نیز مدل های متفاوتی دارد.

 

معرفی برترین برندهای ساعت در دنیا

 

برای خرید انواع ساعت مردانه کارتیه های کپی ، ساعت زنانه کارتیه های کپی و اکسسوری کارتیر با بهترین کیفیت و عالی ترین قیمت به سایت فروشگاه تایم پلاس مراجعه کنید و مدل های متنوع ساعت و اکسسوری را مشاهده کنید تا بهترین تجربه خرید را داشته باشید.