وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

موهای خود را اینگونه خشک کنین تا وز نشود

موهای خود را اینگونه خشک کنین تا وز نشود

موهای خود را اینگونه خشک کنین تا وز نشود

 

برای داشتن موهایی آراسته و زیبا و نرم و لطیف، باید موهایتان را به طوری خشک کنید که وز نکرده و لطافتش را حفظ کند. بلافاصله بعد از حمام موی خود را با حوله به آرامی فشار دهید تا هرگونه آب اضافی از روی آن خشک شود به هیچ وجه نیاز نیست حوله را به صورت ناگهانی و یا با حرکات تند و خشن روی سرتان بمالید. خشک کردن مو با حوله کاری زمان بر و آرام است که برای مراقبت از موها بهتر است که با حوصله انجام شود.

 

ایران ناز یکی دیگر از راه های خشک کردن مو، استفاده از کرم های ضد حرارت به مو است این کرم ها جلوی خشکی ناگهانی و ضعیف شدن ریشه مو را می گیرد. لازم است تا این کرم را زمانی که موها تر هستند روی موی خود بزنید. مثل کرم فیتوکراتین اکستریم یا اسپری فیتوکراتین، سپس با سشوار خشک کنید.راهی عالی برای اطمینان از سریع تمام شدن خشک کردن مو این است که موهای خود را دسته بندی کنید

 

اگر موهایتان خیلی خیس باشند کار خشک کردن آن ها زمان بیشتری می برد. اگر سشوار کشیدن مو طولانی شود آسیب بیشتری به موهای شما وارد خواهد شد. سعی کنید در ابتدا قبل از سشوار کشیدن بیشتر آب موهای خود را بگیرید اما این کار را آرام انجام دهید. اگر حوله شما زیاد خشن و زبر باشد می تواند باعث موخوره شود.

 

برای موهای آسیب دیده یا حتی سالم شما الیاف سازنده حوله می تواند زیادی خشن باشد. راهی عالی برای اطمینان از سریع تمام شدن خشک کردن مو این است که موهای خود را دسته بندی کنید. دسته بندی موها به دو منظور خوب است: خشک کردن مو و حالت دادن به آن.

 

اگر دسته های موهای شما بزرگ باشند و سشوار نتواند حرارت خود را به همه موها برساند در نهایت تنها موهایی وز کرده خواهید داشت که هنوز زیاد خوب خشک نشده اند. همچنین آسیب به موها را نیز در نظر بگیرید. باید مطمئن شوید دسته های انتخابی شما به اندازه کافی کوچک هستند تا بتوان سریع آن ها را خشک کرد و آسیبی به موها نرساند.

 

علاوه بر نحوه صحیح سشوار که در وز نشدن مو موثر است عوامل دیگری هم وجود دارد که مانع وز شدن مو می وشند که عبارتند از :

 

از نرمکننده‌ها استفاده کنید
برای اینکه از وز موها کم کنید، بعد از اینکه موهای خود را شامپو زدید، کمی نرمکننده کف دست خود بریزید و آن را به نوک موهای خود بزنید تا موهایتان نرم شود.

 

از مواد صافکننده پرهیز کنید
موادی که برای صافکردن موها استفاده میشوند، باعث شکننده شدن موها میشوند و به موها آسیب می‌رسانند پس هیچگاه از این مواد استفاده نکنید.

 

فقط ریشه موها را خشک کنید
برای اینکه از وزشدن موها جلوگیری کنید، فقط ریشه موها را با حرارت سشوار خشک کنید، این کار باعث می‌شود تا ساقه و نوک موها زیاد خشک نشود و همانطور مرطوب باقی بماند.

 

حالت دادن موهای وز بدون نیاز به سشوار
اگر موهای وز دارید سشوار کشیدن نه تنها دردی را از شما دوا نخواهد کرد بلکه به وز شدن بیشتر موها منجر خواهد شد. برای اینکه از وز موها کم کنید، بعد از اینکه موهای خود را شامپو زدید، کمی نرمکننده کف دست خود بریزید و آن را به نوک موهای خود بزنید تا موهایتان نرم شود.

 

کارشناسان توصیه می‌کنند برای حل مشکل وز شدن موها بهتر است از شامپوهای حاوی نرم کننده استفاده شود یعنی شامپوهایی که هم خاصیت پاک کنندگی دارند و هم خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی تا مانع از خشک شدن ساقه مو گردد. هفته‌ای یک بار از یک ماسک موی قوی که برای موهای وز مناسب است استفاده کنید و آن را پانزده دقیقه روی موها نگه داشته سپس با شامپو بشویید.

 

پس از شستن مو از یک سرم کریستال مغذی روی ساقه موها استفاده کنید و اجازه دهید موها خشک شوند. در این مرحله می‌توانید به موها حالت فر بدهید و ان را با گیره یا سنجاق محکم کنید و وقتی که 90 درصد رطوبت مو خشک شدن آن را باز کنید و شاهد موهای حالت‌دار، نرم و درخشان خود باشید.

 

شما همیشه به محصولات مربوط به مو نیاز دارید
نمی‌خواهیم این را به شما بگوییم، اما خشک شدن موها بطور طبیعی و داشتن موهایی جذاب و زیبا در معنای واقعی کلمه، به معنای خشک شدن تنها نیست. استفاده از محصولات مراقبت از مو که به طور خاص برای نوع موی شما ساخته شده‌اند، بیشترین سهم را در زیبایی موی شما دارند.

 

مطمئنا استفاده از این محصولات، نیازمند کار و زحمت بیشتریست، اما استفاده از این محصولات بسیار راحت‌تر از این است که بخواهید از سشوار، وسایل صاف کردن و یا فر کردن مو استفاده کنید. آرایشگر افراد معروف، جیمز کرنول می‌گوید: ایران ناز «تعداد بسیار اندکی از موها هستند که وقتی بدون استفاده از محصولات مربوط به مو به طور طبیعی خشک می‌شوند، فوق العاده بنظر می‌رسند. دستیابی به موهایی که بصورت طبیعی خشک شده و زیبا بنظر می‌رسند، کمی زمانبر است و نیاز به تلاش دارند. محصولات مراقبت از مو، دوست شما هستند.»

 

موهای خود را اینگونه خشک کنین تا وز نشود

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره