وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پنج سال جوان تر با آرایش به شیوه هالیوودی

پنج سال جوان تر با آرایش به شیوه هالیوودی
این بیشتر شبیه یک معجزه کوچک است . مدرسان علم زیبایی معتقدند این کار به راحتى امکان پذیر است . و ابزار این معجزه دز کیف‌هاى شماست. پس منتظر چه هستید؟ به مدلهای هالیوودی که در اینجا برای شما به عنوان مثال آورده ایم نگاه کنید…
چشم‌هایی جوان تر:
برای چشم‌هایی که کبودى در اطراف دارند و پلک‌هایی که افتادگی دارند ، وقتی شما سایه‌های تیره و مداد چشم مشکی استفاده کنید خستگى چشمان شما کمتر به چشم‌ می‌آید و نور جوانی در چهره تان هویدا‌ می‌شود.
 
بجای پوشاندن تمام چشم با سایه ، از حفره درونى چشم آغاز کنید و یک سایه هلویی رنگ به زیر حدقه چشم بزنید تا کبودى‌های زیر چشمتان را برطرف کند . این سایه مخفی کننده کبودی را به گوشه چشم نمالید چرا که بر چین و چروک دور چشمتان تاکید‌ می‌کند.
پتی دوبورف‌ می‌گویید من با استفاده از مدادهای متناسب تنالیته پوست چین وشکن‌های پوست را محو‌ می‌کنم و البته باید مراقب بود که همچون لکه روی پوست دیده نشود.
لبان برجسته :
برای داشتن لبان برجسته نیاز به رنگهای متناسب با تنالیته پوستتان و کمی براق دارید . این رنگها به خوبی لبا ن شما را برجسته نشان مى دهد.

برای این کار‌ می‌توانید از رژ معمولی یا مدادی استفاده کنید و بهتر است که سر آن پهن باشد تا تمام سطح لبتان را بگیرد و سپس با انگشتتان رنگ را روی تمام لب پخش کنید تا شید رنگ روی لب پخش شود.

روشن کردن : به گوشه‌های لب یک سایه ملایم و هماهنگ با تنالیته پوست و البته کمی روشن تر بما لید . این کار خنده شما را زیباتز و نمایان تر‌ می‌کند.صورتى‌های تیره فام و رنگ‌های کاراملی و تافی رنگ برای این آرایش مناسب است.

گونه‌های برجسته:
ممکن است شما گونه نداشته باشید جای نگرانی نیست با استفده از حقه سایه‌ها‌ می‌توانید گونه‌هایی زیبا را در آرایش خود پدیدار کنید. سعی کنید رنگ رژ گونه تان با رنگ پو ستان هماهنگی داشته باشد ولی این هماهنگی الزاما همرنگی نیست.

ابتدا یک لایه نازک از کرم مرطوب کننده روی گونه بمالید و بگذارید به خورد پوست رود سپس رژ گونه ملایمی را با فرچه از پایین گودی گونه تا با لای بنا گوش بمالید . از این شید رژ گونه کمی هم در چشم‌ها استفده کنید .سعی کنید از دو شید رژگونه استفاده کنید در این نمونه از دو شید برنزه و قرمز رزی کمرنگ استفاده شده است.
پوستی روشن و شفاف:

برای پوست در سنین بالاتر که پوست تیره و کدر‌ می‌شود نمی توان فقط از پودر استفاده کرد چرا که در چینو شکن‌های پوست درست نمی نشیند و منظره ای بد پیدا‌ می‌کند.برای روشن نشان دادن پوست باید از روشن کننده‌ها روی گونه‌ها و پیشانی و استخون بینی استفاده کرد . برای کناره‌های صورت و به منظور جیغ نشدن این سفیدی‌ها باید از کرم‌هایی به رنگ برنزه و یا زیتونی ، و یا هررنگی که از سفید کننده تان یک درجه تیره تر است استفاده کنید.

در انتها با یک برس آغشته به مقدار کمی از پودر تمام صورت را فرچه بکشید تا یکنواخت شود . کمی هم از این مایه رنگ روی پوست گردن بمالید تا خیلی متفاوت نباشد.
آیا فکر‌ می‌کنید آرایشتان مناسب سنتان هست؟
این موارد را در نظر داشته باشید:
۱٫رژ لب‌های مات و مسی رنگ و دارای ناخالصی از لحاظ شید رنگ خطوط چروک خورده را تشدید‌ می‌کند.
۲٫از برنزه کننده‌های مایل به زرد زیاد استفاده نکنید چرا که پوست را رنگ پریده و مریض‌ می‌کند . بهتر است رنگهایی با شید هلویی یا طلایی که کمی هم نارنجی دارند استفاده کنید.
۳٫کرم پودر‌ها و یا رژ گونه‌هایی که قرمز تند دارند استفاده نکنید چرا که قرمزی گونه‌ها در جوانی دیگر باز نمی گردد و فقط با بکار بردن آنها شما نازیبا‌ می‌شوید .
۴٫ریمل را به ردیف مژه‌های پایین نزنید .
۵٫خط چشم کلفت را کمتر بکار ببرید اما هنگامی که میخواهید جوان تر به نظر برسید استفاده از خط چشم باریک و ملایم بسیار کمک‌ می‌کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره