وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بیهوش شدن دوست داشتنی ترین مدافع تاریخ ایران

بیهوش شدن دوست داشتنی ترین مدافع تاریخ ایران
یکی از دوست داشتنی ترین مدافعان تاریخ ایران بار دیگر خبرساز شد.
برنا: روز گذشته اتفاق جالبی در لیگ دسته اول رخ داد؛ در بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و سپیدرود رشت وقتی تیم میزبان به گل رسید مربی این تیم روی نیمکت بیهوش شد. اما کسی که روی نیمکت غش کرده بود، کسی نبود جز علی اکبر استاداسدی!

این مدافع سال های نه چندان دور تیم ملی در تشریح این اتفاق به خبرنگار ورزشی برنا گفت: آنقدر ضعف کرده بودم که از حال رفتم. خیلی ها فکر می کنند که به خاطر شادی گل بیهوش شدم، درحالی که علتش چیز دیگری بود. من دیروز نهار نخورده بودم و در طول بازی هم آنقدر داد و بیداد کردم که از حال رفتم. خوشبختانه پزشک بالای سرم آمد و همه چیز حل شد.

وی ادامه داد: در بازی روز گذشته برابر سپیدرود رشت توانستیم در دقیقه 94 به گل برسیم تا کماکان شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر داشته باشیم.دو بازی حساس دیگر پیش رو داریم و اگر به پیروزی برسیم شانس زیادی برای لیگ برتری شدن خواهیم داشت.

استاد اسدی که از بازیکنان دوست داشتنی تاریخ تیم ملی فوتبال کشورمان است در پایان صحبت های خود اشاره ای نیز به خصوصیات اخلاقی بوناچیچ سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز می کند و می گوید: لوکا بداخلاق نیست، بلکه خیلی منظم است. انصافا با من رفتار خوبی دارد و مشخص است جور دیگری مرا دوست دارد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره