وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

فال روز دوشنبه 5 اردیبهشت 1390
فروردین: امروز تمام تعهدات خود را به خوبی انجام خواهید داد. شما به گونه ای کار می کنید که برای دیگران جالب است و دوست دارند که به شما ملحق شده و در کارهایتان به شما کمک بکنند. هر کسی می تواند کار و مسئولیتش را به گونه ای انجام داده و روز خوبی را سپری بکند اما آنچه که در پایان مهم است، دوستی و احساس رفاقتی است که باید بین خود و دیگران بوجود بیاورید.

اردیبهشت: امروز می خواهید اطلاعات و توانایی های خود را به دیگران نشان بدهید، به گونه ای که گویا رهبر و پیشرو دیگران هستید. برای اینکه همیشه یک قدم از بقیه جلوتر باشید، باید مسئولیت پذیر نیز بوده و وظایف تان را به خوبی انجا بدهید. با اینکه دوست دارید به عنوان رهبر انتخاب شوید اما تمایلی ندارید که مسئولیت های زیادی به عهده بگیرید! درمورد نگرانی هایتان باید بدانید که دلواپس بودن چیزی را برطرف نمی کند، بهترین تصمیم موجود را گرفته و به آن عمل کنید، خواهید دید که مشکلات برطرف خواهند شد.

خرداد: امروز فکر کردن درمورد آینده برای شما راحت خواهد بود اما اگر به نقش دیگران در آینده خود توجه کرده و آنها را نیز در نظر بگیرید، مسئله پیچیده تر می شود. در ابتدا ممکن است که از اینکه آینده خود را در کنار دیگران و با حضور آنها تجسم می کنید، لذت ببرید اما اینکه بتوانید طرح و برنامه های خود با دیگران درمیان گذاشته و به مرحله اجرا درآورید، با چالش مواجه خواهید شد. ممکن است از دست دوستان و همکاران خود عصبانی بشوید چرا که آنها همانند اعضای یک تیم با شما هماهنگ نیستند و شما را همراهی نمی کنند. اگر دچار سرخوردگی شده اید،‌ نگران نباشید و با اعتماد به نفس، به راه خود ادامه بدهید.

تیر: شما باید تلاش کنید که بین نیازهای شخصی و مسئولیت های اجتماعی که دارید، یک هماهنگی و تعادل ایجاد کنید چرا که هم اینک درگیر یک سری مسائل با شریک زندگی یا دوست خود شده اید. درمورد مسائل و مشکلاتی که وجود دارند نباید فقط به ظاهر توجه کرد بلکه باید تلاش کنید که آنها را عمیق تر بررسی نمایید. درحال حاضر سعی کنید احساسات و تفکرات خود را بدون در نظر گرفتن نتیجه آنها بیان نمایید. خواهید دید که از میزان فشار وارد شده بر شما کاسته شده و بر ترس ها و نگرانی هایتان غلبه خواهید کرد.

مرداد: با ورود ماه به هفتمین خانه یعنی خانه شریک و همراه زندگی، کاملا نسبت به رابطه ای که آغاز کرده اید، امیدوار خواهید بود. تلاش کنید که به دیگران اعتماد کرده و به آنها آزادی بخشید، همانطور که دوست دارید دیگران نیز به شما اعتماد نمایند!

شهریور: اگرچه امروز احساس دلهره و دلواپسی می کنید اما نباید تمرکز خود را از دست بدهید؛ سعی کنید کارهای روزمره را به بهترین نحو انجام داده تا از بوجود آمدن هر تنش و مشکلی جلوگیری نمایید. متاسفانه امروز تمرکز کردن برای شما کار دشواری خواهد بود چرا که شرایطی در پیش روی شما قرار خواهد گرفت که تمرکز کردن را با مشکل مواجه خواهد کرد. نگران اتفاقاتی که ناخواسته رخ می دهند نباشید چرا که آینده شما دقیقا طبق آنچه که میخواهید رقم خواهد خورد.

مهر: شما فکر می‌کنید که مدام سختی‌ها و مشکلات دنیا در هر روز و هر ساعت تنها به سر شما می‌ریزد، بهتر است عاقلانه و منطقی به زندگی تان بنگرید نه این که مدام با احساسات تان تصمیم بگیرید زیرا علت تمام مشکلات تان همین موضوع است که شما احساس را در تمام تصمیم گیری‌های مهم تان جایگزین عقل تان کرده اید، توصیه می‌کنیم تا بیش از این آسیب ندیده اید این کار را ترک کنید.

آبان: با ورود ماه به چهارمین خانه یعنی خانه امنیت و آسایش، شما به احساسات عاطفی خود بی اعتماد می شوید. همچنین زمانی که عقل و منطق شما، دستور می دهد که کاری را بدون در نظر گرفتن قلب و احساس خود انجام دهید، احساس ناخوشایندی خواهید داشت، باید مراقب باشید که از احساسات و عواطف خود دور نشوید. امروز یافتن نقطه تعادل بین احساسات و منطق، کاری دشوار خواهد بود چرا که در نظر نگرفتن احساسات تان می تواند شما را به دردسر بیاندازد. با این وجود بهتر است قبل از انجام هرکاری، اول فکر کرده تا در آینده پشیمان نشوید.

آذر: ممکن است دوستان و همکاران شما نسبت به شما کمی بدبین شده باشند. آنها معتقدند که پشت خنده شما، حیله و نیرنگ وجود دارد! خوشبختانه آنها اشتباه می کنند، اگر چه ممکن است در چند روز آینده نیز چنین حسی را داشته باشند اما شما می توانید ذات خوب خود را به آنها نشان بدهید. درباره افکار دیگران نسبت به خود، نگران نباشید، فقط هرچیزی که درست و صحیح است را انجام بدهید.

دی: شما وارد یک دوره و زمانی شده اید که نسبت به مسائل مالی خود اطمینان ندارید. حتی زمانیکه تصمیم به خرید یک وسیله ساده و ارزان می گیرید، حس بدی را تجربه کرده و احساس می کنید که پول های شما در حال تمام شدن می باشند! هرچند که خود شما نیز از این حالت و رفتار خرسند نیستید اما به مدت زمانی نیاز دارید تا به حالت عادی خود بازگردید.

بهمن: امروز از اینکه رفتار و عملکردهای شما، تاثیری برروی دیگران ندارد ناراحت می شوید اما این مفید نخواهد بود که از افرادی که معمولا از شما حمایت می کنند، دلخور باشید. اگر بیش از حد محتاط باشید نسبت به دیگران نیز سوءظن پیدا خواهید کرد، بهتر است توانایی های خود را شناخته و فقط در زمان مناسب از آنها بهره ببرید.

اسفند: امروز در افکار و توهمات خود به سر می برید و از آنها لذت خواهید برد چرا که ماه وارد دوازدهمین خانه یعنی خانه توهم و خیال شده است. این توهمات به قدری شدید خواهد بود که از بازگشت به زمان حال و توجه کردن به مسئولیت هایتان، غافل خواهید شد. بهتر است یک برنامه ریزی موقت کرده و براساس آن عمل نمایید تا زمانیکه به زندگی و شرایط واقعی بازگردید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره