وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کمک غیر قابل باور زنی به دوستش

کمک غیر قابل باور زنی به دوستش
زنی در دادگاه خانواده گفت: دوست صمیمی‌ام احتیاج به پول دارد و برای رفع این مشكل، تنها راهی كه به نظرم رسید، درخواست مهریه‌ام بود تا با آن مخارج درمان دوستم تأمین شود. زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست مهریه خود را به قاضی یكی از شعب ارائه كرد.
 
این زن در حضور قاضی شعبه 240 این مجتمع قضایی خانواده با بیان اینكه می‌خواهم با دریافت مهریه‌ام به درمان دوستم كمك كنم، گفت: شوهرم وضع مالی نسبتاً خوبی دارد و می‌تواند به راحتی مهریه‌ام كه 314 سكه بهار آزادی است را بپردازد بنابراین خواهان دریافت مهریه‌ام هستم.
 
وی با اشاره به اینكه شوهرم باید مهریه‌ام را بپردازد، ادامه داد: از كلاس اول ابتدایی با هم دوست هستیم؛ در حقیقت با هم بزرگ شده و بسیار صمیمی هستیم ولی در حال حاضر او دچار بیماری شده كه مجبور به عمل جراحی است ولی نمی‌تواند هزینه آن را بپردازد بنابراین تصمیم گرفتم پس از دریافت مهریه، آن را به دوستم بدهم تا مخارج درمانش را تأمین كند. مرد در دادگاه حاضر شد و با بیان اینكه اگر همسرم این مشكل را به خودم می‌گفت، وجهی را برای درمان دوستش به او می‌دادم ولی با این شرایط مهریه‌اش را نمی‌پردازم، گفت: همسرم این موضوع را از من پنهان كرده و من نیز به همین دلیل مهریه‌اش را نمی‌پردازم.
 
زن با بیان اینكه مهریه‌ام را می‌خواهم و شوهرم به دلیل وضع مالی مناسب می‌تواند آن را بپردازد، گفت: به خاطر دوام زندگی مشتركمان، شوهرم باید با درخواستم موافقت كرده و مهریه‌ام را به صورت كامل بپردازد. مرد در حضور قاضی این پرونده عنوان كرد: چنانچه مهریه همسرم را بپردازم، او نباید مجدداً مدعی شود و درخواست مهریه دهد همچنین باید با كار كردن من در شركتی كه می‌خواهم، موافقت كند. قاضی این شعبه بعد از صحبت‌های طرفین، مرد را ملزم به پرداخت مهریه همسرش كرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره