وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اظهار ارادت دختری به یک جوانفکر! +متن

اظهار ارادت دختری به یک جوانفکر! +متن

به گزارش ایران ناز، گفتگوی کامنتی اخرین مطلب وبلاگ مشاور رسانه ای رئیس جمهور و مدیر مسئول روزنامه ایران علی اکبر جوانفکر بودن هیچ گونه توضیحی بدین شرح است:

مهوش گفت :

با سلام و درود فراوان
دکتر خبر کسالت پیش آمده و حوادث روزنامه ایران قلب من و اعضای خانواده ام و تمام کسانی که حتی یک بار با شما برخورد داشته اند و یا مقالات شما را خوانده اند به درد آورد. از طریق بیمارستان و محل کارتان و راننده شما جویای احوالتان بودم. ولی خبر درستی دریافت نکردم.امروز که این مطلب را از سوی شما دیدم به مرگ سه فرزندم انگار دنیا را به من داده اند و بیماری و تمامی مشکلاتم را فراموش کردم.همیشه از درگاه خداوند متعال برای سلامتی شما دعا می کنم .انشاالله که همیشه سایه شما بر سر ما مردم ایران باشد .دکتر متدین تر از شما و دلسوز تر از شما تا به الان در هیچ زمان و جایی ندیده ام .قدیمی ها میگن وقتی دیدی اسمت زیاد بر سر زبانها افتاده و کسانی که مورد اقبال مردم نیستند بدگوییت را می کنن بدان که راه درستی را در پیش گرفته ای .خدا پشت و پناهت باشد دکتر

علی‌اکبر جوانفکر گفت :

آذر ۱۲م, ۱۳۹۰ در ۱۴:۰۲

خواهر محترمه سرکار خانم مهوش الهی
با سلام و احترام
بنده شرمنده محبت شما هستم. این اظهاراتی که در باره بنده فرموده اید ، وارد نیست و بنده بسیار کوچکتر از آن هستم که توصیف فرموده اید. سلامتی و موفقیت شما و خانواده محترم را آرزومندم.
 
اظهار ارادت دختری به یک جوانفکر! +متن

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره